فرمانده انتظامی آمل سهل‌انگاری مردم را عامل بروز 70 درصد جرایم دانست و گفت: بیش از 35 هزار شهروند آملی طی 6 ماه گذشته با سامانه تلفنی پلیس 110 تماس داشتند.

ذات‌الله رضوانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: جوامع پیشرفته در حوزه امنیت هزینه فراوان دارند و در کشورمان نیز دیدگاه‌ها برای ایجاد امنیت تغییر کرده و روز به روز پیشرفت را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم باید هزینه دسترسی مجرمان به یک کالا را بالا ببرند و با این حرکت در راستای ایجاد امنیت گام اساسی بردارند، افزود: پلیس همیشه برای 98 درصد مردم ملجأ و پناهگاه است و در کشورمان نیز همانند کشورهای پیشرفته پلیس به سمت هوشمندسازی و پایش تصویری در مناطق مختلف شهری پیش می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه سهل‌انگاری عامل بروز 70 درصد مالباختگان بر اثر بروز جرایم بوده است، تصریح کرد: باید ایجاد پلیس هوشمند می‌توان کنترل‌ها را بیشتر کرد و امنیت افزایش می‌یابد.

این مسؤول با اعلام اینکه بروز یک رفتار از شخص یا اشخاص عوامل متعدد دارد، بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به رفتار ایده‌ال برسیم که مردم از ما انتظار دارند.

رضوانی رسانه و خبرنگاران را پل ارتباطی مستحکم بین نیروی انتظامی و مردم دانست و یادآور شد: مدیریت عرض اندام ارازل و اوباش در سطح شهر از مهمترین اولویت‌های پلیس است که در این راستا اقدامات گسترده انجام شده است.

وی در مورد ایجاد پاسگاه انتظامی بخش دشت‌سر شهرستان آمل، بیان کرد: احداث هر پاسگاه باید با مصوبات لازم همراه باشد البته برای احداث پاسگاه دشت‌سر مصوبات لازم کسب شد ولی احداث آن مستلزم بودجه است و انتظار داریم با استفاده از ظرفیت خیرین و اختصاص بودجه لازم در آینده شاهد افتتاح آن باشیم./ خبر از قربانعلی مسافر

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه در حوزه دستگیری اتباع غیرمجاز در این شهرستان با رشد 63 درصدی روبرو بودیم، خاطرنشان کرد: در مدت 6 ماه گذشته میزان 364 کیلو و 543 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد و در این بخش رشد 22 درصدی داشتیم.

این مسؤول با اشاره به افزایش سرقت‌های خرد در آمل، گفت: سهل‌انگاری مردم عامل بروز بیش از 70 درصد جرایم است که در این بین مالباختگان زیادی داریم.

رضوانی در مورد ترافیک سنگین معابر و خیابان‌های شهر آمل، بیان کرد: زیر ساخت‌های شهری در آمل پذیرای حجم بالای خودروها و پاسخگوی تردد زیاد و ترافیک نیست.

وی با اشاره به اینکه طی 6 ماه گذشته تعداد 35 هزار و 704 تماس با سامانه تلفنی پلیس 110 انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این بین 23 هزار و 77 تماس منجر به انجام عملیات و مداخله نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اولویت‌بندی در انجام مأموریت‌های پلیس 110 و حضور عوامل انتظامی حداکثر تا 20 دقیقه سر صحنه حادثه، متذکر شد: برخی مواقع شرایط جوی، ایجاد گره ترافیکی، دوری از مرکز انتظامی و پاسگاه ممکن است روند انجام عملیات را به کندی ببرد.

مطالب مرتبط :
  1. مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان خود را از دست دادند+ تصاویر
  2. ولیپور : 110 هزار مازنی عضو فعال کتابخانه‌های استان هستند
  3. حقوق کارکنان دولت سال آینده ۲۰ درصد افزایش می یابد
  4. همسان سازی تابلوهای معرف کاربری با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است
  5. فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفره آمل سال آینده افتتاح می‌شود

دیدگاه

ارسال دیدگاه