با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آمل؛ مجری طرح فروش هوشمند نان در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / فرماندار ویژه آمل از اجرایی شدن طرح فروش هوشمند نان در این شهرستان خبر داد و گفت: بسترسازی ۵۱۰ نانوایی این شهرستان برای اجرای طرح انجام شده است.

نان قوت قالب کشور است و هر خانواده‌ای با هر سطح درآمد و وضعیت اقتصادی بر سر سفره خود استفاده می‌کند.

آزاد شدن نرخ آرد و چگونگی بالا رفت قیمت نان باعث شده تا در بین افراد جامعه هر روز شاهد صحبت‌های ضد و نقیض باشیم و اظهار نظرها در این مورد بالا است.

طرح فروش هوشمند نان پس از اجرا شدن در تهران و زنجان، این بار در برخی از نانوایی‌های شهرستان آمل اجرا شده است.

فرماندار ویژه آمل در مورد اجرایی شدن عملیات فروش هوشمند نان در این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین مزایای فروش هوشمند نان، افزایش کیفیت نان و پخت آن در هر نانوایی است و در این طرح مشتری می‌تواند به کیفیت نان توسط نانوایی‌ها امتیاز داده و خود ناظر بر عملکرد نانوایی‌ها باشد.

سید عباس حسینی با اشاره به نظارت هوشمند و دیجیتال در اجرای طرح هوشمند فروش نان، افزود: مقدار مصرف آرد، تعداد توزیع نان و کیفیت نان در نانوایی‌ها مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه آمل با اعلام کشف ۱۱ کیسه آرد غیرمجاز در دو روز گذشته، تصریح کرد: تا روند اجرای کامل طرح هوشمندسازی فروش نان نظارت بر نانوایی‌ها همانند گذشته به صورت مستمر و منظم در شهرستان انجام می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه ۹۰ پرونده تعزیراتی از ابتدای سال تاکنون برای نانوایی‌های متخلف آمل تشکیل شد، افزود: براساس روند نظارتی برای ماه جاری از سهمیه آرد تعداد ۱۹ واحد خبازی به دلیل تخلف کاسته شده و برای تعداد ۵۷ واحد خبازی افزایش آرد درنظر گرفته می‌شود.

حسینی با اعلام اینکه برای همه ۵۱۰ نانوایی در سطح شهرستان آمل دستگاه‌های کارتخوان تعریف و تجهیز شده است، متذکر شد: کارتخوان‌های بانک سپه به عنوان نخستین کارتخوان در نانوایی‌های طرف قرارداد نصب شد و براساس برنامه در آینده نزدیک کارتخوان سایر بانک‌های طرف قرارداد برای دیگر نانوایی‌ها نصب می‌شود.

وی مدیریت مصرف آرد یارانه‌ای را از مهمترین مزیت‌های طرح فروش هوشمند نان دانست و عنوان کرد: میزان پخت واقعی هر خباز در این طرح مشخص شده و امکان فروش آرد دولتی برای نانوا و نانوایی‌ها امکان‌پذیر نیست.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به جلوگیری از قاچاق آرد در اجرای طرح جدید، افزود: قیمت نان در این طرح هیچ تغییری ندارد و نان با همان قیمت گذشته عرضه می‌شود.

این مسؤول گفت: در این طرح امر خرید نان برای مردم ساده‌سازی شده و هیچ محدودیتی برای خرید تعداد نان وجود ندارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.