با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

اسکان 5700 مسافر نوروزی در ستاد اسکان مدارس آمل/ تحصیل 70 هزار دانش آموز آملی

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه حدود ۷۰ هزار دانش آموز در ۴۳۰ مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند، گفت: بیش از یک هزار و ۲۵۰ خانوار با جمعیت ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از امکانات ستاد اسکان مدارس آمل در تعطیلات نوروز برخوردار شدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده عصر امروز در نشست مسؤولان و مدیران شهری، اظهار کرد: معلمان در جامعه ارزش و جایگاه والایی دارند، معلمی شغل انبیا است و فقط با عشق و تلاش برای تعلیم و تربیت فرزندان این جامعه اسلامی معنا می شود.

وی با اشاره به برگزاری ستاد گرامیداشت هفته مقام معلم در آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: منتظر برگزاری ستاد مرکزی هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح شهرستان هستیم تا برنامه‌های جامع و مدون برای تجلیل از مقام معلم تدوین شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به برگزاری زنگ سپاس در ۱۲ اردیبهشت همزمان با شهادت آیت الله شهید شیخ مرتضی مطهری و گرامیداشت روز مقام معلم، تصریح کرد: همایش تجلیل از معلمان و معرفی معلمان نمونه در سطح شهری، استانی و کشوری برگزار می شود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه امسال استقبال نوروزی از ستاد اسکان شهرستان آمل نسبت به سال‌های گذشته با رشد فراوان روبرو بوده است، بیان کرد: از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بیش از یک هزار و ۲۵۰ خانوار با بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت از امکانات ستاد اسکان مدارس آمل بهره بردند.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس مهیا شده برای مسافران نوروزی در قالب ۱۵ مدرسه به همراه مدرسه شبانه روزی منطقه چلاو و اردوگاه فرهنگی شهید باهنر بوده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش آمل خاطرنشان کرد: در زمینه افزایش مسافران نوروزی در ستاد اسکان با رشد سه برابری و در زمینه افزایش کلاس درس مدارس با ۲.۵ برابر افزایش توانستیم کارنامه خوبی در این زمینه داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه شهرستان آمل بیش از ۴ هزار فرهنگی دارد، یادآور شد: حدود ۷۰ هزار دانش آموز دختر و پسر این شهرستان در مقاطع مختلف با استقرار در ۴۳۰ مدرسه امر تعلیم و تربیت را در پیش گرفتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.