با ما همراه باشید

تجارت

اعتبار 670 میلیارد تومانی حوزه مخابرات در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه مخابرات مازندران با اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد، گفت: تعداد 10 پروژه مخابرات شهرستان آمل در هفته دولت با اعتبار 170 میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

علی نوروزی در آئین افتتاح فاز نخست بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور همزمان با ۱۰ طرح مخابراتی این شهرستان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای رشد و توسعه طرح‌های مخابراتی اقدامات خوبی داشته است و نگاه وی‍ژه برای اختصاص اینترنت در مناطق مختلف استان دارد.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون در برخی مناطق عقب‎افتادگی‌هایی را شاهد هستیم که باید نواقص جبران شود، افزود: با تأکیدات استاندار مازندران در مورد ایجاد استان دیجیتال، فاز نخست بزرگترین پروژه فیبرنوری بهره‌برداری شد همچنین دو پروژه وی‍ژه در این شهرستان افتتاح شده تا مردم از خدمات دولت بهره بگیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اعلام نگاه سازنده و اثرگذار دولت سیزدهم برای اختصاص اینترنت در مناطق مختلف استان، یادآور شد: در حوزه ۴G اجرای ۹ سایت در استان در دستور کار قرار دارد که سایت‌هایی در شهرهای ساری، آمل، بابل و غرب مازندران را شامل می‌شود.

نوروزی با اعلام اینکه آمل از شهرهای شاخص مازندران است و ما به مردم این شهر بدهکار هستیم، ادامه داد: باید رشد و توسعه متوازن در استان برقرار شود و در نقاط شهری و مناطق دوردست امکانات عادلانه توزیع شده تا در همه نقاط به ویژه مناطق محروم عقب‌‎افتادگی و محرمیت برطرف شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سیاست کاری ما اختصاص اعتبارات دولتی به شهرهایی است که طی سال‌های گذشته زیاد به آنها توجه نشده است، خاطرنشان کرد: با توجه به دارا بودن استان دیجیتال می‌توان اقتصاد دیجیتال را شاهد بود که برای پایه‌گذاری آن در دسترس قرار دادن اینترت پرسرعت از مهمترین مؤلفه‌ها است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: تا پایان امسال ۲۰ هزار پورت ftth در استان اجرا می‌شود همچنین در شهرستان آمل ۳ هزار پورت اجرا خواهد شد و حدود ۹۸ پورت امروز در برنامه گنجانده شده است.

وی با اشاره به همکاری ویژه شهرداران و فرمانداران شهرهای مازندران با مجموعه مخابرات مازندران، گفت: تاکنون در حوزه ثابت، سیار و دلتا پیشرفت‌های زیادی داشتیم و فعالیت ۳ هزار نیرو در سراسر مازندران در راستای فعالیت دیچیتال قابل تقدیر است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.