با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح پروژه‌های شهر امامزاده عبدالله آمل و پارک محله کاسمده با اعتبار 40 میلیارد ریالی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / همزمان با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‎ها پارک محله کاسمده به مساحت 700 مترمربع به همراه بهره‌برداری از آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری شامل کوچه بهار 5، خیابان شهید خاکپور، کوچه آفتاب 9، کوچه بهار 14، کوچه آفتاب 11، کوچه وصال 5 و کوچه آفتاب 7 با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری امامزاده امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد.

در آئین افتتاح پروژه‌های شهر مذهبی، سیاحتی و گردشگری امامزاده عبدالله علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران، حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، حجت‌الاسلام حسین زاده برسمنانی امام جمعه امامزاده عبدالله، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، دیگر مسؤولان استانی و شهری حضور داشتند.

 

قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شهرداری و شورای امامزاده عبدالله

حجت‌الاسلام حسین زاده برسمنانی امام جمعه امامزاده عبدالله در این مراسم از تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله صمیمانه قدردانی کرد و گفت: واقعا همشهریان، هم‎استانی‌ها و زائران آستان مقدس تغییر و تحول در شهر را به روشنی حس می‌کنند.

وی گفت: با وحدت، همدلی، همراهی و اتحاد بین مسؤولان شهر امامزاده عبدالله و حرکت در مسیر خدمت به خلق می‌توان روزهای خوش و پیشرفت شهری را در آینده نزدیک انتظار داشت.

 

 

شهر امامزاده عبدالله در مسیر پیشرفت و ترقی شهری

رضا علیخانی کوشکک معان امور عمرانی استاندار مازندران در این مراسم با تشکر از اعضای شورای اسلامی و شهردار پرتلاش امامزاده عبدالله در اجرای پروژه‌های شهری، گفت: از شهرداران و دهیاران توقع داریم که نگاه‌شان به سمت درآمد پایدار باشد

وی امامزاده عبدالله را از شهرهای مهم در مسیر توسعه و پیشرفت خواند و گفت: زیرسازی و آسفالت 13 هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی در شهر امامزاده عبدالله، انجام شد و یک مسیر بلوار به طول 1.3 کیلومتر در این شهر اجرا می‌شود و در مجموع مسافت 2.4 کیلومتر حدود 12 هزار متر مربع تا چند روز آینده در این شهر مازندران آسفالت می‌شود.

شهردار امامزاده عبدالله آمل در این مراسم با تشکر و قدردانی ویژه از اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران شهرداری، با بیان اینکه در زمینه افتتاح پارک محله و آسفالت معابر و خیابان‌ها رعایت عدالت اجتماعی در مناطق مختلف را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: براساس سیاست و خط منشی اعضای شورای شهر مبنی بر عدالت اجتماعی در محلات نخستین گام در سال جاری احداث پارک در منطقه اسکومحله به مساحت 2 هزار مترمربع انجام شد.

مهندس مهدی حسن‌نژاد افزود: در کاسمده پارک محله به مساحت 700 متر مربع با اهدای زمین توسط خیر آقای شیروانی با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید و در حال شناسایی زمین در محله اسپند هستیم تا در آینده‌ای نزدیک با ایجاد پارک محله و نصب امکانات ورزش همگانی، تفریحی و بازی کودکان همشهریان از فضای مناسب تفریحی استفاده کنند.

 

آسفالت و زیرسازی بلوار امام رضا(ع)

وی با اعلام اینکه 14 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها ماه گذشته در محلات این شهر انجام شد، تصریح کرد: تا پایان ماه جاری 12 هزار متر مربع دیگر زیرسازی و آسفالت در محلات انجام می‌شود.

شهردار امامزاده عبدالله آمل با تأکید بر اینکه 20 هزار مترمربع تملک، تعریض، زیرسازی و آسفالت خیابان امام رضا(ع) به طول 1.3 کیلومتر با عرض 35 متر تا پایان ماه جاری اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: بلواربندی، جدول‌کشی، رفیوژ وسط خیابان، کاشت نهال و چراغ دکوراتیو به صورت دو لاین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخاب پیمانکار جدید، قرارداد آسفالت 50 هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر با تأمین اعتبار از محل اداره‎کل راه و شهرسازی مازندران منعقد شد، ادامه داد: میزان 190 هزار مترمربع کوچه، معابر و خیابان‌های شهر امامزاده عبدالله خاکی بوده و حق شهروندان آن است با استفاده از امکانات شهری تا پایان سال 1401 حدود 80 درصد معابر زیرسازی و آسفالت شود.

حسن‌نژاد در مورد اعتبار پروژه‌های آسفالت و زیرسازی این شهر، گفت: تأمین قیر مورد نیاز از محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری مازندران انجام شد، برای زیرسازی از محل بودجه داخلی شهرداری مبلغ 15 میلیارد ریال و برای پخت آسفالت و پخش مبلغ 15 میلیارد ریال در نظر گرفته شده تا در مجموع مبلغ 30 میلیارد ریال تأمین اعتبار شد.

وی با اعلام اینکه برای احداث پارک محله کاسمده مبلغ 10 میلیارد ریال از محل منابع داخلی درنظر گرفته شد، یادآور شد: تکمیل و اجرای نهضت آسفالت در شهر امامزاده عبدالله، از ابتدای سال جاری آغاز شد و تا 6 ماه نخست امسال حدود 100 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر خاکی زیرسازی و آسفالت شد همچنین تا پایان امسال 150 هزار مترمربع از کوچه ها و معابر خاکی آسفالت می‎شود.

 

اولویت‌بندی پروژه‌های شهری با نگاه عادلانه

مهندس عباسقلی اسکو رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله در این مراسم اظهار کرد: شهردار جدید امامزاده عبدالله با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه، فعالیت‌ها و ارتباطات لازم توانست قدم‌های بسیار خوبی در عمران و آبادانی شهر بردارد که در اجرای فازهای مختلف پارک محلات، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها به صورت عادلانه همه تلاش‌ها به ثمر نشست.

وی با اشاره به ایجاد پارک 700 متر مربعی محله کاسمده برای استفاده همه همشهریان، افزود: تمام کوچه و معابر شهر اولویت‌بندی شده و در صحن شورا این مهم بررسی شد.

اسکو با اعلام اینکه در مباحث شهری همه اولویت‌ها را در نظر گرفتیم و بیش از 90 درصد معابر و کوچه‌ها تا پایان سال 1401 آسفالت می‌شود، گفت: مهندس حسن‌نژاد شهردار امامزاده عبدالله به وسیله پیگیری‌های استانی و ارتباطات خوب با مسؤولان به همراه تعاملات سازنده و کارگشا با شوراها و اشرافیت به مسائل فنی و دریافت بودجه مسرولی موفق و توانمند هستند و در مدت زمان فعالیت خود پیشرفت مطلوبی را در شهر شاهد هستیم که نتیجه کارنامه ئرخشان ایشان است.

وی با اعلام پشتیبانی و حمایت همه اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله از شهردار، بیان کرد همه با هم باید دست به دست هم دهیم تا در مسیر خدمت‌رسانی و پیشرفت شهر برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند گام برداریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.