با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

باید زمینه ایجاد امضاهای طلایی به حداقل برسد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه باید زمینه ایجاد امضاهای طلایی را به حداقل برسانیم، گفت: مسؤولان باید شرایط را برای فعالیت فعالان اقتصادی فراهم کنند و بند مشکلات را از پای آنها بردارند.

منتشر شده

در

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با نخبگان و فعالان اقتصادی و تولیدی در سالن اجتماعات اداره‌کل گمرک مازندران، اظهار کرد: باید فضای مطلوب برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعتی مهیا شود تا آنها با آسودگی لازم دست به ایجاد اشتغال، تولید و ارزآوری بزنند.

وی گفت: انتظار دولت از مسؤولان استانی و شهری این است که زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی نگذارند و زنجیرها و مشکلات را از پیش پای آنها بردارند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه مورد قبول نیست فعالان اقتصادی در جلسات از بی‌جواب ماندن درخواست‌ها، نامه‌بازی بین ادارات، بی‌توجهی به تقاضاها و نامه‌های‌شان صحبت به میان بیاورند، تصریح کرد: باید در شرایط اقتصادی کنونی کشور و هجوم انواع تحریم و مشکلات دست فعالان اقتصادی و تولیدکنندگانی که ارزآوری دارند، دست به تولید، اشتغال، درآمدزایی و کم کردن نرخ بیکاری می‌زنند را به گرمی بفشاریم و حمایت اصولی و مطلوب داشته باشیم.

خاندوزی با اشاره به اینکه بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در درد دل‌های خود با اشاره به مشکلات و موانع به ملاحضات بخشی‌نگری و سلیقه‌‌های فردی مدیریتی مسؤولان سخن می‌گویند، ادامه داد: باید با تلاش شبانه‌روزی زمینه ایجاد امضاهای طلایی را به حداقل برسانیم هرچند در این مسیر همچنان در اول راه هستیم و باید کار زیادی انجام شود.

وی افزود: باید فعالان اقتصادی را در مسیر تولید کمک کنیم و زمینه برای فعالیت پایدار آنها فراهم شود همچنین از مدیریت عالی استان و شهرستان درخواست دارم زمینه را برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

وزیر اقتصاد با اعلام اینکه پیشرفت اقتصادی و حرکت به سمت رشد و توسعه بدون اصلاحات، بدون انقلاب اداری و بروکراسی اجرایی کشور حاصل نخواهد شد، بیان کرد: باید تلاش‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها با تحولات اداری در خروجی‌ها بیشتر خود را نشان دهد و رشد همه مؤلفه‌ها در اقتصاد و رشد اقتصادی نمایان شود.

به گزارش فارس، وزیر اقتصاد و دارای همزمان با هفدهمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران بر سر مزار شهدای گمنام واقع در پارک نوید حاضر شد و پس از قرادت فاتحه و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از پل در حال ساخت ماشلک و روند پیشرفت فیزیکی کتابخانه برادران لر را در دستور کار قرار داد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.