با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برکت شهر در روز رفتنش فضا را اربعینی کرد + عکس

اینجا آمل، تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی در میان جمعیت پرشور از دلدادگان حسینی از اقشار مختلف از میدان ۱۷ شهریور تا میدان قائم آغاز شد، پیکر علامه فضا را اربعینی کرد.

منتشر شده

در

اینجا آمل است نه کربلای معلی!  این جمعیت سیاه‌پوش و عزادار که می‌بینید امسال سعادت کربلایی شدن نداشتند اما بزرگی از بزرگان همین شهر و دیار که مردم شهر از او به‌عنوان "برکت شهرشان" یاد می‌کردند، همزمان با اربعین حسینی عشاق الحسین (ع) را به‌گونه‌ای دور هم جمع کرد که گویی در صحن و سرای حرمین به انتظار زیارت ایستادند‌.

چه کسی می‌تواند بگوید صبح امروز این مردم زیر لب به آقا امام حسین (ع) سلام ندادند و برای علامه حسن‌زاده از آقا طلب استغفار و آمرزش نکردند!! امروز دل‌ها روانه کربلا شده.

اگر به جمعیت بنگریم حضور مردم از کودک تا کهنسال با ظاهر مختلف را می‌بینیم که لباس مشکی بر تن و ماسک بر صورت دارند، همه اینها محب اهل بیت (ع) و ولایت هستند، چرا که به مراسم تشییع پیکر علامه فیلسوف ذوالفنون حسن حسن‌زاده آملی که عمرش را پای ترویج دین اسلام گذاشت و افتخارات زیادی کسب کرد، آمدند.

پیکر علامه حسن زاده آملی توانست تا حدودی قلوب را اربعینی کند  وجودش سراسر خیر و برکت بود، همسرش همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و خودش همزمان با اربعین حسینی دار فانی را وداع گفتند.


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.