با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تکمیل جاده جایگزین محور هراز نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

استاندار مازندران با اشاره به بازدید از سد مخزنی هراز، محور هراز و جاده جایگزین، گفت: برای تکمیل و بهره‎برداری جاده جایگزین محور هراز نیازمند اعتبار 10 میلیارد تومانی هستیم.

منتشر شده

در

احمد حسین‌زادگان در سفر به این شهرستان از پروژه خانه دانش‌آموزی بزرگمهر دادگر، پروژه‌های بخش امامزاده عبدالله، افتتاح پروژه‌های همزمان تعاون، جاده جایگزین سد مخزنی هراز و پروژه‌های عمرانی محور هراز بازدید کرد.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آمل خیران زیادی فعالیت دارند که دست به کار کم‌نظیر می‌زنند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه مردم آمل دست به خیر فراوان دارند و بیشترین خیران و مؤسسات خیریه مازندران در این شهرستان فعالیت مستمر دارند، افزود: امروزه از پروژه‌ای بازدید داشتیم که توسط خیر بزرگوار بزرگمهر دادگر رقم خورده و این فرد فرزندان مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست را به عنوان وارثان سرمایه خود برگزیده است.

وی با اعلام اینکه خیران همیشه بازوان پرتوان دولت بوده و هستند، تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌های حوزه اجتماعی و مردمی به وسیله خیران رقم می‌خورد با کمک‎رسانی خیران توانستیم دست به کارهای بزرگ و اقدامات ارزشمند بزنیم.

استاندار مازندران با اشاره به بازدید از سد مخزنی هراز، محور هراز و جاده جایگزین، بیان کرد: برای تکمیل و بهره‎برداری جاده جایگزین محور هراز نیازمند اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی هستیم هرچند حدود چهار کیلومتر از این جاده انجام شده است ولی در این پرروژه با مشکلات فنی روبرو هستیم.

این مسؤول ادامه داد: شیب تند این جاده باعث شده تا کارشناسان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی هم با ما هم‌نظر باشند تا بحث فنی و مشکلات موجود مرتفع شود.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه معتقدم پروژه‌های عمرانی نباید برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند خطرساز باشند و باید احتمال خطر نیز در آن وجود نداشته باشد، عنوان کرد: تخصیص اعتبار پروژه جاده جایگزین محور هراز را می‌توان در دو بخش دانست، باید این پروژه عمرانی با تزریق اعتبار تسریع شود تا مردم کمتر در ترافیک‌های چند ساعته وقت خود را هدر دهند.

وی یادآور شد: البته مقرر شده تا پس از ۴۸ ساعت آینده آخرین مطالعات و کارشناسی‌های لازم با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی مازندران انجام شود تا پس از اقدام سریع و مؤثر با علایم هشداردهنده روزهای پایانی هفته فقط برای وسایل حمل و نقل شخصی باز شود و وسایل حمل و نقل عمومی را شامل نمی‌شود.

خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.