با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سید میلاد عظیمی مسؤول بسیج رسانه شهرستان آمل شد

آئین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه شهرستان آمل با معرفی میلاد عظیمی فعال رسانه‌ای و خبری به عنوان مسؤول جدید برگزار شد.

منتشر شده

در

آئین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه این شهرستان دوشنبه شب با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

در این مراسم میلاد عظیمی فعال رسانه‌ای و خبری طی حکمی از سوی سرتیپ‌دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران به عنوان مسؤول جدید بسیج رسانه منصوب شده و از زحمات علی نیکزاد قدردانی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه امروزه از بازوان پرتوان برای ارتباط بین مردم و مسؤولان است، اظهار کرد: در عصری قرار داریم که استکبار جهانی با به خدمت گرفتن همه توان خود علیه کشورمان بمباران خبری دارند و رسانه‌های خدمتگزار و انقلابی با تلاش شبانه‌روزی اقتدار، امنیت و قدرت کشورمان را به نمایش درآورده و همانند گذشته تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

جابر عسگری با اعلام اینکه بسیج‌رسانه مکانی برای هم‌اندیشی همه افکار است، با اشاره به اخلاق‌مداری بسیجی، افزود: رسانه‌های اثرگذار بدون هیچ جناح‌بندی به فکر کشور و توسعه آن هستند و مشکلات و معضلات را با نگاه کارگشایی و رفع گره از مردم انتشار می‌دهند.

وی با اشاره به تاریخ اسلام و وجود فتنه‌های فراوان از سوی معاویه، بیان کرد: در آن زمان چنان فضای فتنه ایجاد شده که حق مشخص نبود و این فضا در کشورمان نیز در سال ۱۳۸۸ مشاهده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام نقش بارز رسانه در اجرای اهداف بیانیه گام دوم و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب هم نقش سازنده و کارساز دارد و اصحاب رسانه فضایی را برای مردم ترسیم می‌کنند که با بررسی حقانیت مسائل، مطالبات مردم پیگیری شود.

این مسؤول با اعلام اینکه امنیت، اقتدار، ابهت، پیشرفت روزافزون و ترقی در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، دفاعی، پزشکی، علم نانو و پزشکی در کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: با توجه به بیانات رهبر انقلاب بر نهضت تبیین و روشنگری مردم در فضای مجازی و سایبری، باید امید و امیدبخشی در جامعه با فعالیت رسانه‌ها ترویج شود زیرا با رجوع به بیانات مقام معظم رهبری امید و اقتدار را مشاهده می‌کنیم و هیچ سراغی از یأس و ناامیدی نیست.

عسگری با اشاره به نقش آزاداندیشی و رعایت احترام به دیگران، متذکر شد: با اطلاع‌رسانی دقیق پیشرفت چشمگیر کشور در علوم نانو، پزشکی و هسته‌ای باید روح امید بیش از پیش در جامعه دمیده شود.

وی با اعلام اینکه جایگاه، سمت و مسؤولیت میراث پدری هیچ مسؤول نیست، یادآور شد: رسانه‌ها با فعالیت انقلابی می‌توانند در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی نقش مهم داشته باشند و گام‌های بزرگ بردارند.

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: رسانه تعریف گسترده و فراگیر دارد و بسیج رسانه با فعالیت انقلابی و شایسته در راستای منویات رهبر انقلاب گام برمی‌دارد.

میلاد عظیمی تصریح کرد: باید با کار شبانه‌روزی، تعامل، همدلی و وحدت، تمام توان خود را برای خدمت در این عرصه به کار بست و در این مسیر دست همه خبرنگاران شهرستان آمل را به گرمی می‌فشارم.

وی گفت: اصحاب رسانه شهرستان آمل در استان مازندران سرآمد هستند و از همه پیشکسوتان خبری، خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای‌شان دعوت می‌کنم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.