با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شناسایی ۲۴۸ بیمار جدید کرونایی در مازندران

در شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۴۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

منتشر شده

در

سیر و سفر های نوروزی روزهای پرتب و تاب کرونایی را رقم زده و بر دردسرهای کرونایی افزوده است.

آژیر قرمز کرونایی نیز همزمان با روزهای پایانی چهاردهمین ماه از شیوع کرونا به صدا در آمده و استرس‌ها کماکان ادامه دارد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۴۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۶۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۹۹۴ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸۴ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی ، توجه به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و پرهیز از نشست‌های خانوادگی تاکید کرد.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار جدید بستری و ۳۶ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۴۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.