با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آرامگاه امامزاده عبدالله آمل برای مراسم پایان سال تعطیل شد

شهردار آمل، از تعطیلی مراسم‌ پایانی سال درآرامگاه بهشت امامزاده عبدالله به منظور پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی اظهار داشت: این تعطیلی در پی اعلام قرارگاه زیستی و پدافند غیرعامل استان و رعایت موارد بهداشتی در عدم تجمع شهروندان، تصمیم گیری شده است.

وی افزود: سازمان آرامستان شهرداری آمل به دلیل شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامت شهروندان عزیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و تردد در محوطه آرامستان به جز در موارد مربوط به تغسیل، تدفین و تکفین ممنوع است.

شهردار آمل با تاکید بر اینکه ضرورت دارد شهروندان نسبت به کم کردن ترددهای درون و برون شهری در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا اقدام کنند، تصریح کرد: در خانه ماندن و عدم تشکیل اجتماعات انسانی به سلامت شدن جامعه کمک بسیاری خواهد کرد.

هاشمی اضافه کرد، شهرداری آمل درهمین راستا وبه منظور سلامت بیشتر شهروندان، پارک‌ها، بازار روز و حتی شب بازارهای تحت نظارت شهرداری آمل را تعطیل کرد تا با این اقدام و حذف مکان‌های شلوغ درحوزه شهری کمک قابل توجه‌ای به کنترل کرونا کرده باشد.

وی یادآورشد، علاوه براین فعالیت‌ها در حوزه حمل ونقل درون شهری نیز سرویس حمل و نقل عمومی شهر اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هر روز به طور جدی وبلااستثنا ضدعفونی می‌شدند و حتی رانندگانی که مشکوک به علائم ناشی از کرونا بودند، از ارائه خدمات معاف و به درمان خود می‌پرداخت.

شهرآمل بیش از ۳۰۰ هزار نفرجمعیت دارد

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.