با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آرمان ناب انقلاب اسلامی با معرفی شهدای ورزشکار در مازندران تبیین شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر تقویت اخلاق در ورزش، گفت: آرمان ناب انقلاب اسلامی با معرفی شهدای ورزشکار در مازندران تبیین شود.

منتشر شده

در

حبیب حسین زادگان امروز در دیدار رئیس بسیج ورزشکاران مازندران، اظهار داشت: ورزش مازندران همواره در دهه‌های مختلف نه تنها در عرصه‌های ورزشی بلکه در سایر حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز عملکردهایی قابل اتکا و منحصر به فرد داشته است.

وی افزود: جود شهدای ارزنده از دل هزاران ورزشکاران این دیار نشان می‌دهد که ورزش در این دیار می‌تواند ابزاری برای معرفی آرمان ناب انقلاب اسلامی باشد؛ این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه در هدایت مسیر متعالی آن مدیرانی از جنس ورزش و آگاهی به امور فرهنگی حضور داشته باشند.

حسین زادگان  با اشاره به اهمیت بسیج ورزشکاران در اهداف فرهنگی ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد: همکاری متقابل در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی دستگاه ورزش و جوانان موثر واقع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گسترش منش پهلوانی و اخلاق اسلامی در ورزش استان را از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج ورزشکاران دانست و گفت: بی شک با وجود مدیری متخصص و آگاه به امور در بسیج ورزشکاران، برنامه‌های مد نظر در این راستا با قدرت و کیفیتی دوچندان اجرا می‌شود.

گسترش ارزش‌های اسلامی در ورزش مازندران

حسن افشار، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران نیز اعلام آمادگی سازمان را در پیشبرد بسترهای فرهنگی اعلام کرد و گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از تمامی ظرفیت‌های موجود برای گسترش ارزش‌های اسلامی و انسانی در ورزش استان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران مباحث مربوط به جوانان را از دغدغه‌های خود می‌داند، تصریح کرد: سوق جوانان به امر سالم‌سازی در ورزش باعث می‌شود مسیرهای چالش برانگیز اجتماعی، جوانان استان را از مخاطرات دور و در امان دارد.

افشار گفت: ورزش نباید خود را در کسب عناوین قهرمانی و احکام و مدال‌ها خلاصه بداند بلکه باید به دغدغه‌هایی در جوانان بپردازیم که عدم توجه به آنها می‌تواند بدترین تبعات اجتماعی را در پی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: براستی آیا نیازهای جوانان ما تنها در حوزه ورزش خلاصه می‌شود حتی ورزشکاران ما نیز دغدغه‌های اجتماعی همچون شغل و ازدواج و تشکیل خانواده دارند که دستگاه‌های مربوط باید ضمن تعامل لازم، در این مسیر نیز اثرگذاری داشته باشند.

افشار تأکید کرد برنامه‌های مدونی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های جوانان ورزشکاران برای پیوست در مباحث فرهنگی تدوین کرده که بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.