با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آزادسازی 320 متر مسیر در بلوار شهرک بسیجیان آمل

سرپرست شهرداری آمل از آزادسازی مسیری به طول 320 متر و به مساحت 8 هزار و 650 متر مربع در بلوار شهرک بسیجیان توسط شهرداری منطقه 2 آمل خبر داد.

منتشر شده

در

علی محمد مقدس هدف از آزادسازی این قبیل مسیرها را حفظ و نگهداری از املاک شهرداری که متعلق به مردم این شهر است عنوان و خاطرنشان کرد: آزادسازی این گونه مسیرها در شهر آمل که احتمال تصرف غیر مجاز توسط اشخاص حقیقی را داشته باشد به صورت مستمر انجام می گیرد .

وی با اشاره به اینکه شهرداری آمل با هر گونه تصرف غیر مجاز در املاک شهرداری برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد داشت، افزود: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک محتمل برتصرف غیر مجاز اراضی با سامانه 137 شهرداری آمل تماس حاصل فرمایند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه تسهیلات سفر توسط یکی از معاونت های شهرداری با حضور دیگر مسؤولان شهرداری و مدیران نهادها، گفت: شهرستان آمل از نظر موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری از شرایط ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: بایستی برای رفاه حال هموطنانی که قصد استقرار در این شهر را دارند تصمیماتی گرفته می شد تا مسافرین عزیز از این کهن شهر مازندران خاطره ای خوش داشته باشند .

در این جلسه ضمن تاکید بر ایجاد امکانات رفاهی، ایمنی و نظافت به شهروندان و مسافران مصوب شد اداره میراث فرهنگی و گردشگری جهت معرفی اماکن دیدنی اقدام به نصب بنر و پخش بروشور در ورودی های شهر نماید.

در این جلسه مقرر شد تا گشت رضویون که با همکاری نیروی انتظامی و سپاه شهرستان فعالیت می کند در پارک های سطح شهر به خصوص پارک های محلات جهت حفظ امنیت شهروندان با سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری همکاری نمایند.

اطلاع رسانی مناسب جهت مبارزه باگران فروشی با اعلام شماره 124 از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت به صورت نصب بنر در پارک های سطح شهر از مصوبات دیگر این جلسه بود.

همچنین مقرر شد اداره راه و شهرسازی جهت لکه گیری آسفالت در جاده های بیرون شهر و کمربندی ها (بخصوص پل ترک کلا ) اقدامات لازم را به انجام رسانند .

شهرداری آمل نیز موظف شد تا نسبت به انجام آسفالت محلات به ویژه نوار حفاری و لکه گیری های سطح شهر و روشنایی و حفر چاه پارک جنگلی هلومسر اقدامات لازم را انجام دهد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.