با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آغاز سفر وزیر اقتصاد به غرب مازندران

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با هفدهمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران دقایقی قبل وارد غرب استان و شهرستان کلاردشت شد.

منتشر شده

در

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با هفدهمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران وارد غرب استان شد.

خاندوزی سفر یک روزه خود به مازندران را زیر بارش باران پس از استقبال مسؤولان در منطقه کلنو شهرستان کلاردشت آغاز کرد تا به مهمانی مردم شهرهای کلاردشت، چالوس و نوشهر رود.

سیداحسان خاندورزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بدو ورود به مازندران، اظهار کرد: مازندران همیشه یاداور خاطرات خوب و به یادماندنی برای ما بوده و امید داریم سفر هیأت دولت به مازندران سرمنشا اقدامات خیر و پسندیده باشد.
 


وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرستان کلاردشت از کمربندی کردیچال به مکارود و کنارگذر آن بازدید می‌کند، سپس از مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی و واحد تولیدی آرمان ماسک بازدید کرده و با حضور در گلزار شهدای خوشنام به کار خود این شهرستان پایان می‌دهد.

وزیر اقتصاد در سفر عصر خود به شهرستان چالوس در قالب جلسه شورای اداری آخرین پروژه‌های شهر را بررسی می‌کند و پس از حضور در بین مردم و دیدار مستقیم مردمی با قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام در محل مصلای چالوس، از محل اقامه نماز جمعه بازدید می‌کند.

آخرین برنامه خاندوزی در چالوس دیدار با خانواده‌های معظم شهدا است.

وزیر اقتصاد و دارایی در نوشهر بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شده و با خانواده شهدا را در دستور کار دارد سپس از پل ماشلک بازدید می‌کند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.