با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آقای رئیس جمهور ؛ تکلیف سکاندار مازندران هرچه زودتر مشخص شود

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه با شروع کار دولت دوازدهم بسیاری از استانداران کشور تغییر کردند، از رئیس جمهور و دولت‌مردان خواست تکلیف سکاندار مازندران را هرچه زودتر مشخص کنند تا مردم بی‌انگیزه و سردرگم نباشند

منتشر شده

در

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه با شروع کار دولت دوازدهم بسیاری از استانداران کشور تغییر کردند، از رئیس جمهور و دولت‌مردان خواست تکلیف سکاندار مازندران را هرچه زودتر مشخص کنند تا مردم بی‌انگیزه و سردرگم نباشند.

 حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: رمز عوامل جاودانگی کربلا در ماه محرم که چرا کربلا زنده ماند در حالی که یک‌هزار و 400 سال از واقعا کربلا می‌گذرد رنگ بوی محرم و عاشورای اباعبدالله تازه‌تر و حرکت بیشتر می‌شود.

وی عامل جاودانگی حاصل از کربلا را اراده خداوند دانست چون خدا می‌خواهد امام حسین(ع) زنده بماند دومین عامل شان و عظمت حسینی است، تصریح کرد: همانگونه که پیامبر اسلام در گذشته فرمودند کشته شدن فرزندم حسین آتشی در وجود قلوب مردم ایجاد می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند این آتش را خاموش کند.

امام جمعه موقت ساری افزود: جامعیت ویژه کربلا نیز دلیل بر جاودانگی واقعه کربلاست پیام‌رسانی کربلا بعد از واقعه عاشورا زینب کبری و امام زین‌العابدین است و عامل بعدی گریه برای امام حسین است.

این مسؤول با اشاره به سوره توبه بیان کرد: تعدادی از دشمن خدا می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند اما این قدرت را کافران و مشرکان نخواهند داشت، دشمنان با دهان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، و شاید علتش این باشد که یکی از ابراز مهم دشمن گفتمان است که در مقابل ذات اقدس خدا ایستاده است ولی خدا در سوره یوسف می‌فرماید هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ذات خدا ایستادگی کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: خداوند منان اراده کرده که باطل در مقابل حق فناشدنی است و از بین می‌رود، زمانی که یزیدیان به اصلاح خودشان پیروز شدند مانند کف روی آب عمل کردند آنها در مقابل خدا ایستادند و تفکر شیطانی خود را عملی کردند ولی نتوانستند نام امام حسین(ع)، محمد(ص) و ائمه اطهار را که سر زبان‌ها جاری است حذف کنند.

وی تصریح کرد: اباعبدالله نور خداست و هیچ قدرت و ابر قدرتی نمی‌تواند نور خدا را خاموش کند خدا می‌خواهد نامش زنده بماند، خیلی‌ها بارگاه حضرت را خراب کرده و با خاک یکسان کردند ولی نتوانستند جلوی مردم را بگیرند که وعده خدا را پذیرفتند این آتش خاموش شدنی نیست.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه هفته نیروی انتظامی از امروز شروع می‌شود، ادامه داد: از آنجایی که مقوله امنیت یکی از ارکان مهم جامعه است و این هفته هفته‌ای مردمی و اسلامی است، نیروی انتظامی شبانه‌روز جان برکف است و مجاهد فی سبیل الله است مرد و مردانه در مقابل تمام بلایا ایستاده و دور ایران اسلامی همانند آتش شعله‌ور است امنیت ایران به برکت حضور نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

این مسؤول افزود: استان مازندران نیز از نیروهای بسیار پرتلاشی از نیروی انتظامی برخوردار است، همانگونه که در دهه اول محرم حضور نیروی انتظامی بسیار موثر بوده است زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای نیروی انتظامی وظیفه همه ماست.

قاسمی تصریح کرد: روز نیروی دریایی سپاه مصادف با 16 مهر است که حافظ دریا هستند و نیروی ارزشی و ولایت‌مداری هستند و با دستگیری تفنگداران امریکایی و انگلیسی ثابت کردند که سپاه با هیچ دشمنی تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه موضوع همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق از موضوعات مهم است گفت : نظام استکبار رژیم صهیونیستی و آمریکا با زایمان زودهنگام فرزندی ناقص‌الخلقه ایجاد کردند که با هوشیاری کشورهای سوریه، ترکیه، عراق و ایران نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: خباثت آمریکا هر روز برای مردمان ما آشکارتر می‌شود با بد قولی‌هایی که در برجام انجام دادند به تعبیر مقام معظم رهبری شیطان کبیر شدند.

این مسؤول با اعلام اینکه از برجام توقعات خودمان را محقق نکردیم، بیان کرد: هر روز که می‌گذرد سنای آمریکا اراجیف جدیدی می‌بافد خطاب ما به سران آمریکاست که دورانشان دیگر تمام شده است آنها در اداره مملکت خودشان درمانده‌اند.

قاسمی با اشاره به اینکه مردم ایران در مکتب اباعبدالله درس گرفتند افزود: مردم ایران نیازی به دخالت‌های آمریکا ندارد، مردم مازندران هم مردم ولایت‌مداری هستند و با توجه به اینکه استان قطب کشاورزی و گردشگری است ولی کشاورزان با مشکلات زیادی روبرو هستند و در بخش کشاورزی ناراضی‌اند، اگر قرار باشد اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد باید مدیریت همه جانبه باشد.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه با شروع کار دولت دوازدهم بسیاری از استانداران کشور تغییر کردند، از رئیس جمهور و دولت‌مردان خواست تکلیف سکاندار مازندران را هرچه زودتر مشخص کنند تا مردم بی‌انگیزه و سردرگم نباشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.