با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آلوچه 200 هزار تومانی در بازار مازندران

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: بازار میوه همچنان در تب و تاب است و ورود گوجه سبز 200 هزار تومانی بعد از افزایش قیمت پیاز و سایر محصولات تعجب مردم را بیشتر برانگیخت.

منتشر شده

در

از سال گذشته بازار میوه نیز همانند سایر محصولات دچار نوسان شد به‌طوری‌که قیمت‌ها موجب شد مردم از خرید میوه همانند قبل در سبد غذایی بازبمانند.

 بازار میوه همچنان  در تب و تاب است و ورود گوجه سبز 200هزار تومانی بعد از افزایش قیمت پیاز و سایر محصولات تعجب مردم را بیشتر برانگیخت.

مازندران استانی پرمیوه است و مردم استان انتظار دارند باتوجه به اینکه محصولات در استان تولید می‌شوند بتوانند از آن برخوردار شوند نه اینکه با مشاهده قیمت خیال خرید را از ذهن خود دور کنند.

انتظار مردم مازندران این است با آمدن میوه‌های بهاره و پس از آن تابستانه قیمت میوه بشکند و مردم بتوانند میوه‌ها را همانند گذشته در سبد غذایی خود خریداری کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: قیت میوه امروز در بازار استان شامل موز با قیمت 11هزار، سیب قرمز 8هزار، سیب زرد10هزار، لیموترش و خیار محلی 8هزار، کیوی 10هزار، پرتقال والنسیا5هزار و 500، خربزه ملون  6هزار، هندوانه 2هزار و 500، گوجه و بادمجان 3هزار و 500، پیاز 12هزار، سیب‌‌زمینی 4هزار، کدومحلی 8هزار، کاهو 3هزار و کلم و هویج 4هزار، فلفل دلمه و پرتقال تامسون 5هزار تومان، گوجه سبز 120هزار و گوجه سبز محلی 50هزار تومان است.

امیرحسین فخرآوران افزود: درحال حاضر شاهد افزایش قیمت گوجه سبز نوبرانه در بازار هستیم که با عرضه بیشتر این محصول شاهد روند کاهشی قیمت آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: قیمت پیاز که طی هفته‌های گذشته به‌دلیل صادرات افزایش یافته به‌دلیل سیل همچنان بالا است که امیدواریم باتوجه به اینکه درحال حاضر صادراتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد قیمت آن کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با تأکید بر اینکه درحال حاضر نمی‌توان وضعیت بازار میوه را پیش‌بینی کرد، گفت: امیدواریم با عرضه میوه‌های سردرختی در بازار شاهد روند کاهشی قیمت‌ها در بازار میوه باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.