با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آماده باش عوامل ستاد مدیریت بحران آمل در پی بارش شدید نزولات آسمانی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری آمل با اعلام احتمال بارش مجدد باران برای امروز و روزهای آینده، تصریح کرد: عوامل و نیروهای ستاد مدیریت بحران هم اکنون در آماده باش به سر می برند.

مهدی یحیی پور با اشاره به بارش شدید باران و تغییر شرایط جوی آب و هوایی، اظهار کرد: طی دو روز گذشته شاهد ریزش شدید باران و نزولات آسمانی در شهرستان آمل همانند دیگر شهرهای استان مازندران بودیم که ریزش باران در روز و شب یک شنبه بیشتر بوده است.

وی با اشاره به گزارش هایی مبنی بر آبگرفتگی، معابر، خیابان و کوچه ها، افزود: پس از اعلام گزارش بلافاصله عوامل ستاد مدیریت بحران و سازمان های وابسته به شهرداری وارد میدان شدند تا در تردد عابران پیاده و رفت و آمد خودروها خلل ایجاد نشود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری آمل با اعلام احتمال بارش مجدد باران برای امروز و روزهای آینده، تصریح کرد: عوامل و نیروهای ستاد مدیریت بحران هم اکنون در آماده باش به سر می برند.

یحیی پور، خاطرنشان کرد: پس از بارش شدید باران در روزهای گذشته با تدابیر لازم مانع از بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در محدوده شهری شدیم البته با لایروبی به موقع، جمع آوری شاخ و برگ درختان و عوامل مسدود شدن رودخانه ها در ماه های گذشته پیش بینی های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه پس از بارندگی شدید اخیر آبگرفتگی جزئی گزارش شده و آبگرفتگی های خطرناک و حادثه ساز نداشتیم، یادآور شد: با بستن سردهنه ها در تغییر مسیر رودخانه ها مدیریت لازم انجام شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری آمل گفت: با بستن سردهنه شهرود و راهبند در منطقه دشت سر توانستیم از ورود آب به داخل شهر و محدوده شهری جلوگیری کنیم تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *