با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آمادگی اورژانس آمل در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ فعالیت 9 پایگاه اورژانس در تعطیلات نوروز

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 آمل با اعلام آماده‌باش کامل اورژانس این شهرستان برای مقابله با سیل و کمک به همشهریان در شرایط اضطراری، گفت: تعداد 9 پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در طرح نوروزی مشغول خدمت به هموطنان هستند.

منتشر شده

در

جواد رمضانی، اظهار کرد: هم‌اکنون همه عوامل اورژانس 115 این شهرستان برای مقابله با سیل و کمک به همشهریان در شرایط اضطراری در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی با اشاره به آمادگی کامل اورژانس 115 آمل در مقابله با حوادث، افزود: تعداد 9 پایگاه اورژانس 115 به صورت جاده‌ای و شهری در تعطیلات نوروز 1398 آماده ارائه خدمات به هموطنان، مسافران و همشهریان هستند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 آمل با اعلام اینکه تعداد پنج پایگاه اورژانس این شهرستان جاده‌ای و چهار پایگاه اورژانس شهری هستند، تصریح کرد: علاوه بر استقرار پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهری در راستای ارائه خدمات بیشتر و مناسب‌تر به هموطنان دو ایستگاه سلامت واقع در ورودی شهر آمل در کیلومتر 20 محور مواصلاتی هراز منطقه نارنجستان و میدان 17 شهریور آمل از 25 اسفند ماه سال گذشته مستقر شده که فعالیت آنها تا 18 فروردین امسال ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت با همکاری سازمان حمل و نقل شهری و مسافر شهرداری آمل، یادآور شد: پایگاه ایستگاه سلامت مرحوم زنده‌یاد مهدی نبی از همکاران فقید اورژانس شهرستان در میدان 17 شهریور از مجهزترین و بزرگترین ایستگاه‌های سلامت آمل است که خدمات مختلف و متنوع به مسافران و همشهریان ارائه می‌کند.

رمضانی با اشاره به برپایی 21 ایستگاه سلامت در شهرهای مازندران، بیان کرد: در ایستگاه سلامت کنترل رایگان قند و فشار خون انجام می‌شود و افراد علاقمند به صورت رایگان آموزش کمک‌های اولیه توسط کارشناسان مجرب می‌بینند.

وی با بیان اینکه دو پایگاه سلامت اورژانس 115 آمل آماده ارائه خدمات از ساعت 8 صبح تا 21 شب به هموطنان، مسافران، گردشگران نوروزی و همشهریان است، خاطرنشان کرد: تاکنون روزانه استقبال بسیار خوبی با مراجعه مردم به ایستگاه‌های سلامت انجام شده است و در این ایستگاه‌ها مردم با انواع بیماری‌ها آشنا می‌شوند، وضعیت سلامت جسمی و روحی خود را حین سفر کنترل می‌کنند، با بیماری‌ها مقابله کرده و از سلامت خود آگاهی می‌یابند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 آمل با اعلام اینکه افراد با مطلع شدن از وضعیت فشار و قند خون پس از تعطیلات نوروزی بیشتر پیگیر سلامت خود هستند، ادامه داد: از مهمترین اهداف ایستگاه‌های سلامت شناختن گروه هدف بیماران قلبی و دیابتیک به همراه شناسایی آنها و ادامه روند کنترل و درمان در آینده از سوی مراکز بهداشتی و درمانی است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.