با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

اتاق فکر آمریکایی و اسرائیلی صحنه‌گردان حوادث اخیر کشور/ پاسخ مردم به اقدامات تروریستی قاطع و کوبنده است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون استاندار مازندران گفت: پشت پرده حوادث کشور از اتاق‌ فکرهای اسرائیلی، استکباری و آمریکایی نشان دارد و پاسخ مردم ولایتمدار ایران به اقدامات تروریستی قاطع و کوبنده است.

روح‌الله سلگی در مراسم تشییع پیکر شهیدان علی فاضلی و هادی چاکسری در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: آمل شهر حماسه و افتخارآفرینی است که دشمنان استکباری و تروریست‌ها از مردم این شهرستان در برهه‌های مختلف تاریخ سیلی محکم خوردند.

وی افزود: در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر نیز مردم آمل بابصیرت ظاهر شدند و با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای ترور نقشه‌های تروریست‌ها و منافقین را نقش بر آب کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه کتاب افتخارات مردم آمل پر از برگ‌های زرینی است که نشان می‌دهد مردم این دیار علویان همیشه در صحنه مبارزه با دشمنان و بدخواهان نظام هستند، تصریح کرد: حضور انقلابی مردم آمل زیر بارش شدید باران برای تشییع پیکر شهدای ترور نشان‌دهنده آن است که توطئه و نفاق ضد انقلاب همچون حماسه اسلامی سال ۱۳۶۰ شوم و نقش بر آب است و حرکت ناجوانمردانه علیه جوانان و مردم شهر که در حالت عادی مشغول زندگی هستند نشان از ناامیدی عوامل ضدانقلاب در همراهی مردم با خود دارد تا دست به کشتار نامردانه و ترور بزنند.

سلگی با اعلام اینکه مسؤولان وظیفه دارند برخورد قاطع با عوامل برهم زننده امنیت کشور داشته باشند، خاطرنشان کرد: لازم است مردم در شرایط کنونی با بصیرت و هوشیاری بیشتر وارد میدان شوند تا هیچ‌گاه ضدانقلاب فرصت سودجویی به نفع خود را نداشته باشد و در کوچه، خیابان، گوشه و کنار خیابان جوانان کشور را هدف بگیرد.

وی بیان کرد: جان مردم کشورمان ارزشی برای دشمنان اسلام ندارد و زمانی که دشمنان استکباری از حضور مردم در خیابان‌ها و همراهی با آنها ناامید شدند دست به عملیات کور ترور زدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم آمل در مراسم تشییع پیکر شهدای ترور آگاهانه، بصیرانه، دلیرانه و هوشمندانه بوده و پاسخ دندان‌شکن به دشمنان محسوب می‌شود، ادامه داد: افرادی که شب‌هنگام جوانان انقلابی و مردم کشورمان را هدف می‌گیرند از انسانیت به دور هستند.

سلگی خاطرنشان کرد: پشت پرده حوادث کشور از اتاق‌ فکرهای اسرائیلی، استکباری و آمریکایی نشان دارد همچنین جنایت‌های کوردلان پست در حرم شاهچراغ شیراز، مهاباد و آمل با تحلیل در اتاق‌ فکر سعودی مدیریت و هدایت می‌شود و دشمنان بدانند پاسخ ملت ایران به این حرکات پست و غیرانسانی قاطع و کوبنده خواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.