با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اتصالی بلوار بسیج (پل میربزرگ ) به بلوار طالقانی به سیستم هوشمند تقاطع ها مجهز می شود

اتصالی بلوار بسیج (پل میربزرگ ) به بلوار طالقانی با هدف کاهش ترافیک و سهولت تردد، پس از اصلاح هندسی به سیستم هوشمند تقاطع ها مجهز می شود.

منتشر شده

در

مسئول کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل در جلسه کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری آمل گفت: اجرای این طرح با هدف کاهش ترافیک این نقطه از شهر پیش بینی شده است که پس از بحث و بررسی و اعمال نظر اعضای کمیته تخصصی ترافیک در این جلسه به منظور اجرایی شدن نهایی شده است.

فرشید لیتکوهی، رئیس کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری آمل ادامه داد: مشاور طرح همه جوانب را پیش بینی کرده است و طرح  نهایی که به منظور اصلاح این اتصالی در این جلسه ارائه شد تقریبا کامل و قابل اجراست.

به گفته وی واحد عمران طراحی و نظارت شهرداری بزودی اجرای این طرح را عملیاتی خواهد کرد.

وی همچنین اجرای تقاطع چراغدار بلوار طبرسی به بلوار طالب آملی که پس از تصویب در کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری را موفقیت آمیز برشمرد و خاطر نشان کرد: به اذعان پلیس راهور با انجام این کار تا حدود 30 درصد از حجم ترافیک بریدگی مقابل آستانه امام زاده ابراهیم (ع) و میدان 17 شهریور کاسته شده است.

در این جلسه همچنین طرح چراغدار شدن اتصالی بلوار ولایت شمالی، بلوار کارگر(کلاکسر)، بلوارجانبازان و بلوار طالب آملی

پیشنهاد و مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه فرزین محمودی پاتی عضو شورای اسلامی شهر آمل، قاسم رسولی عضو شورای اسلامی شهر آمل، عقیلی نژاد معاون فنی شهرداری آمل، سرهنگ نعیمی نماینده راهنمایی و رانندگی، حبیبی نماینده سازمان حمل و نقل شهری ، سالار مسئول طراحی و نظارت شهرداری، زارع پور مسئول مرکز کنترل ترافیک شهرداری و بهزادی مشاور طرح نیز حضور داشتند.

 

 

 

 


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.