با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

اجرای پروژه تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای ایرا

منتشر شده

در

آمل نیوز – خبرنگار: قربانعلی مسافر / مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: عملیات اجرایی سایت جدید همراه اول از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای ایرا همجوار مرقد مطهر علامه حسن حسن‌زاده آملی آغاز شد.

کلنگ‌ سایت جدید همراه اول از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای ایرا بخش لاریجان این شهرستان درجوار مرقد مطهر علامه ذوالفنون، آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری به زمین زده شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در آئین کلنگ‌زنی سایت جدید همراه اول از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای ایرا بخش لاریجان، اظهار کرد: این پروژه تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه بخش لاریجان از روستای ایرا بوده که زادگاه و محل زندگی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی است.

اسماعیل اعزی با اشاره به اجرای پروژه و کلنگ‌زنی یو اس او  (USO) با هدف تأمین تلفن، اینترنت و سایر زیرساخت‌های مخابراتی، افزود: اهمیت روستای ایرا برای مدیریت شهرستان و زائران مزار علامه ذوالفنون بسیار بالا است همچنین این روستا در مجاورت محور مواصلاتی هراز در بخش لاریجان قراردارد که از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با تأکید بر فراهم بودن امکان افتتاح سایت جدید همراه اول در این منطقه، خاطرنشان کرد: این سایت حداکثر تا ۴۰ روز آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: روستای ایرا در بخش لاریجان از روستاهای شاخص بوده که باید توسعه همه جانبه این روستا مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

اجرای یکی از بزرگترین پروژه‌های مخابراتی کشور در لاریجان

سید عباس حسینی افزود: به برکت علامه ذوالفنون مرحوم حسن‌زاده آملی توسعه همه جانبه روستای ایرا با سرعت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتبار اجرای پروژه سایت جدید همراه اول از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است و سایت جدید تا ۴۰ روز آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه آمل با اعلام توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بخش لاریجان، ادامه داد: هشت دکل ارتباطی یو اس ای دیگر در سطح بخش لاریجان نصب می‌‌شود تا تقویت آنتن‌دهی این منطقه بهتر از گذشته باشد.

این مسؤول در مورد اجرای پروژه فیبر نوری در لاریجان، بیان کرد: پروژه فیبر نوری در این بخش از بزرگترین پروژه‌های مخابراتی در کشور است که با عملیات فازبندی با سرعت در حال انجام است تا در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.