با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اجرای کند پروژه‌های گازرسانی و راهسازی در مازندران

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به گردشگری و شریانی بودن محورهای استان، گفت: پروژه‌های گازرسانی و راهسازی در مازندران به کندی اجرایی می‌شود.

منتشر شده

در

عزت الله یوسفیان ملا از تصویب و تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار دولتی برای اجرای پروژه گازرسانی منطقه پلور لاریجان خبر داد.

وی با بیان اینکه در مازندران در اجرای پروژه‌های حوزه گازرسانی و راه همکاری لازم را ندارند، افزود: به دلیل این عدم همکاری بسیاری از پروژه‌ها به کندی پیش می رود. 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان بهتر بود در کشور یک شخصیت ملی نداشت تا به مازندران توجه و نگاه بهتری در جذب و اجرای پروژه‌ها می‌شد.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه‌های ملی مجوزی صادر نشود اعتبار آن صرف پروژه‌هایی می‌شود که کاربرد آنچنانی در کشور ندارند، گفت: با اجرای این نوع پروژه‌ها در واقع اعتبارات ملی هدر نمی رود بدون آن که مردم از این پروژه‌ها بهره کافی ببرند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: مردم در اجرای پروژه‌ها باید متوجه شوند تا بدانند که مسئولان برای آنها تلاش کافی را به کار می گیرند.

وی با اشاره به ادامه روند عملیات اجرایی گازرسانی به ییلاقات لاریجان، گفت: تاکنون در اجرای این پروژه دو شهر لاریجان و چند ییلاق از نعمت گاز بهره‌مند شدند و ادامه آن با آغاز لوله کشی از شهر ری به امام زاده هاشم بزودی منطقه پلور گازدار می‌شود.

یوسفیان ادامه داد: برای اجرای این پروژه بالغ بر سه میلیارد ریال اعتبار مصوب و تخصیص یافته و انتخاب پیمانکار آن نیز به اتمام رسیده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.