با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اخطار پلمپ ۴۰ مکان ورزشی در آمل

 


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: پس از هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و اماکن عمومی شهرستان آمل اخطار پلمپ برای ۴۰ مکان ورزشی صادر شد.

منتشر شده

در

 


 اسماعیل پهلوان در سومین جلسه کارگروه بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی فعالیت اماکن ورزشی و باشگاه‌ها برای مدیریت هر چه بهتر بازرسان اماکت ورزشی وارد میدان شدند.


وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همه بازرسان و کارشناسان کارگروه بازرسی و نظارت به همراه بازرسان هیأت پزشکی ورزشی آمل، افزود: رشد خوبی از لحاظ کمیت و کیفیت در بازرسی‌ها داشتیم و با باشگاه‌های متخلف برخورد جدی انجام شد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، تصریح کرد: با وجود تعطیلی فعالیت برخی رشته‌های ورزشی و نظارت بر فاصله‌گذاری و نام‌نویسی در سامانه مشاغل وزارت بهداشت و درمان خواستار تداوم و نظارت مستمر بر فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی هستم.


این مسؤول با بیان اینکه در جریان بازرسی‌ها موارد و نکات مهم مشاهده شد که لازم است حتما مدیران باشگاه‌ها نسبت رفع ایرادها و نواقص در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنند، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و اماکن عمومی شهرستان آمل اخطار پلمپ برای ۴۰ مکان ورزشی صادر شد.


پهلوان با اعلام اینکه مدیران اماکن اجتماعی که اخطار پلمپ گرفتند باید حداکثر به مدت ۱۵ روز نواقص و ایرادها را رفع کنند، بیان کرد: در غیر این صورت بر خلاف میل باطنی با مدیران متخلف بدون هیچ چشمداشت برخورد و اقدام به پملپ می‌کنیم.


وی با قدردانی از همکاری مسؤولان اداره شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی آمل، گفت: هماکنون مرحله دوم بازرسی‌ها آغاز شده و در این دوره مدارس ورزشی و کانون‌های ورزشی در اولویت هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.