با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ادامه بارش برف و باران تا امشب در آسمان مازندران/یخبندان و سرما در انتظار شمال

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امشب از میزان ناپایداری و بارش‌ها کاسته می‌شود و از فردا تا اواسط هفته پیش‌رو جو پایداری همراه با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری را شاهد هستیم.

منتشر شده

در

احمد اسدی امروز درباره وضعیت بارش‌ها در آسمان مازندران اظهار کرد: با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دمای هوای استان مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش باران از تمل رامسر ۳۵، بورخانی سوادکوه ۳۰، نوشهر ۳۳، گالیکلای سوادکوه و شانه‌تراش رامسر ۲۷، گل‌علی آباد تنکابن و بازیارخیل ساری ۲۵ و بندرامیرآباد ۲۲ میلی‌متر و بیشترین وزش باد از ایزدشهر با ۷۶، بندرامیرآباد ۷۲ و نوشهر ۵۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: بیشترین ارتفاع برف از تمل رامسر با ۴۸، شانه‌تراش رامسر ۳۵، کلاردشت ۳۲، سیاه‌بیشه و کندلوس ۲۰، دناعلیای چالوس ۱۶، کجور و شوراب سوادکوه ۱۵ و آلاشت هم ۱۰ سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از لحاظ دمایی صبح امروز سردترین دما مربوط به بلده با ۷درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

اسدی با اشاره به اینکه امروز انتظار داریم بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های استان گاهی همراه با وزش باد ادامه داشته باشد، تصریح کرد:  اواخر امشب از میزان ناپایداری و بارش‌ها کاسته می‌شود و  از فردا تا اواسط هفته پیش‌رو جو پایداری همراه با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از فردا هر چند در طول روز بیشینه دما افزایش نسبی پیدا می‌کند اما شب‌ها کماکان سرد به‌ویژه صبح یک‌شنبه حداقل دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای حدود دو درجه زیر صفر هم برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.