با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ادامه سبقت بیماران بدحال از مبتلایان/ کرونا به زندگی ۵ مازندرانی دیگر پایان داد

در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۶۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۵۸ نفر رسید که از این تعداد  ۱۷۵ نفر بدحال هستند.

منتشر شده

در

بیست و پنجمین ماه از شیوع ویروس کرونا با نگرانی پیک ششم آغاز شد و کماکان ادامه دارد درحالی‌که کماکان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده است.

طی شبانه‌روز گذشته موارد ابتلای جدید و فوتی کرونایی در استان مازندران کاهش یافته ولی تاکید بر رعایت پروتکل‌ها و تزریق دز سوم واکسن است که موضوع نگران‌کننده نیز سبقت موارد بدحال از موارد ابتلای جدید است که اهمیت ضرورت توجه به مسائل بهداشتی را بیشتر نشان می‌دهد.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۵ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۷۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۴۱۱ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۴۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۴۷
بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید بستری و هفت بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۶۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۵۸ نفر رسید که از این تعداد  ۱۷۵ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۵ تن رسیده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.