با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ارزاق عیدانه آستان قدس رضوی بین نیازمندان آملی توزیع شد

درآستانه عید نوروز و در قالب پویش مهربانی، از سوی دفتر آستان قدس رضوی در بخش دشت سرشهرستان آمل بیش از ۱۱۰ بسته ارزاق غذایی بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

منتشر شده

در

سید نظام رنجبر نماینده خادمیاران رضوی دربخش دشت سرآمل اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای طرح پویش مهربانی "طراوت" و به مناسبت در پیش بودن عید نوروز باستانی به همت خادمیاران، آغاز شده و در گام نخست به مناسب عید نوروز تعداد ۱۱۰ بسته اقلام غذایی در بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

سیدنظام رنجبر، ارزش ریالی هر بسته غذایی را بیش از ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی و بسته‌های شکلات است که میان افراد نیازمند در ۱۷ روستای بخش دشت سر توزیع شد.

وی اضافه کرد، که همچنین خادمیاران رضوی دربخش دشت سرآمل در گام بعدی قرار است تا عید نوروز تعداد بیشتری از این بسته‌ها را تهیه و بین نیازمندان توزیع کنند.

نماینده خادمیاران رضوی بخش دشت سرآمل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و مأموریت‌های دفتر آستان قدس رضوی است، گفت: توزیع بسته‌های ارزاق میان نیازمندان، معمولاً به صورت فصلی و مناسبتی انجام می‌شود که در هفته جاری نیز به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز این کار انجام شد.

رنجبر یادآور شد، این بسته‌ها در بین نیازمندانی که از سوی دفتر مذکور شناسایی شده و دارای پرونده هستند، توزیع می‌شود.

بخش دشت سر یکی از پنج بخش در حوزه شهرستان آمل است که دارای بیش از ۴۰ روستا است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.