با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

ارسال 750 مقاله علمی به سومین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علوم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل گفت: تعداد 750 مقاله علمی برای شرکت در سومین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علوم به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.

سومین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علوم به مدت یک روز به میزبانی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین برگزار شد که حدود ۷۵۰ مقاله در این رویداد علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل شامگاه گذشته در آئین اختتامیه این کنفرانس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد مهم بین المللی در پنج  حوزه فناوری علوم زیستی، دامپزشکی، گیاهان دارویی، فنی مهندسی و علوم پایه برگزار شده و با استقبال خوب علاقمندان روبرو شد.

علی اکبر حاجی زاده مقدم با اعلام اینکه ۷۶۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد، افزود: ۵۵۰ مقاله در این کنفرانس به صورت پوستر و ۲۰۰ مقاله به صورت سخنرانی ارائه شد همچنین سخنرانی سخنرانان برتر در سالن اصلی کنفرانس برگزار شده و به صورت همزمان همزمان کارگاه های تخصصی در رشته های مختلف عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ مقاله در کنفرانس به کشور سوئیس، اتریش و عراق اختصاص داشته و در پنل های تخصصی ارائه شد تا روزترین تحقیقات چهره های علمی به نمایش درآید، خاطرنشان کرد: محورهای اصلی کنفرانس به موضوعات پزشکی و سلامت، علوم زیستی و ژنتیک، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، علوم دامپزشکی، مهندسی علوم پایه اختصاص یافت و در این رویداد مهم ارائه دستاوردهای علمی و به‌روز در حوزه های مختلف از جمله علوم زیستی، دامپزشکی، گیاهان دارویی، مهندسی و علوم پایه به عنوان مهمترین اهداف مطرح شد.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با اعلام اینکه در این کنفرانس بین المللی دستاوردهای مهمی در حوزه گیاهان دارویی با نام محصولات ایرانی رونمایی شد که برای نخستین بار با کمک اعضای هیئت علمی دانشکده زیست فناوری دارویی و دامپزشکی اتفاق افتاد، گفت: تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه فناوری نوین نیز تا شهریور ماه امسال به ۶۰ نفر افزایش می یابد.

وی با اعلام اینکه سومین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علوم بستر بسیار مناسب برای تبادل اطلاعات علمی بین چهره های علمی داخلی و خارجی است، بیان کرد: باید در قالب همایش ها و کنفرانس های علمی ارتباط بین دانشگاه و جامعه را روز به روز بیشتر از گذشته کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.