با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

از شایعه تا واقعیت تصویر جعلی منتسب به یک امامزاده در مازندران

روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پی انتشار تصویری جعلی و فتوشاپ شده در فضای مجازی تحت عنوان (امامزاده سیدمحمد هالیوود) اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پی انتشار تصویری جعلی و فتوشاپ شده در فضای مجازی تحت عنوان (امامزاده سیدمحمد هالیوود) اطلاعیه‌ای صادر کرده که به اطلاع عموم مردم می‌رساند:
تابلوی جانمایی شده در تصویر جعلی جاده کپ‌سفلی شهرستان نور وجود خارجی نداشته و این تصویر ساخته و پرداخته تخیلات ذهنی یک فرد معاند است؛ در تصویر جعلی کاملا پیداست که جاده خاکی می‌باشد حال آنکه در تصویر اصلی جاده آسفالت است.

همانطور که در تصویر جعلی قابل رویت می‌باشد، عنوان «هالیوود» توسط جاعلین و خناسان به‌صورت ناشیانه با فتوشاپ به تابلوی امامزاده سیدمحمد(ع) روستای کپ سفلی اضافه شده است.

ایجاد تصاویر جعلی از آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت رسانه‌های معاندی است که در حوزه اعتقادی و مذهبی با نیات سوء علیه اعتقادات مردم شبهه پراکنی می‌کنند.

اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به‌عنوان متولی اصلی امامزادگان و بقاع متبرکه، ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه و هتاکانه معاندین، موضوع را از طریق مراجع قضائی در دستور کار قرار می‌دهد تا عوامل و ساختگان این تصویر دروغین به اشد مجازات محکوم شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.