با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

از معاونی که به رئیسش رای نداد تا نایب رئیسی که دوباره بازگشت !

انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای شهر بابلسر راس ساعت 15 با قرائت قرآن شروع شد و در کمتر از  نیم ساعت ، در کمال آرامشی مثال زدنی و بدون حاشیه تمام شد.

منتشر شده

در

در نتیجه این انتخباات ، محجوب پروین با 5 رای رییس، منصور رمضان نژاد با 4 رای نایب رئیس، مسلم حسین زاده با 7 رای منشی اول و صادق شفقت با 5 رای منشی دوم و خزانه دار شورای پنجم شد.

معاون به رئیسش رای نداد

هوشیار خسروی، رییس سال اول و محجوب پروین نامزد ریاست شدند. محجوب با پنج رای پیروز شد. معاون هوشیار در این انتخابات رای به رقیب رئیسش داد و گفت : اصلا قرار نبود خسروی نامزد ریاست شود!

نایب رئیس دوباره برگشت

منصور رمضان نژاد با 4 رای در دوره پنچم همانند شورای چهارم دوباره سکان نایب رییسی را بدست گرفت. رضا رحیمیان، دو رای داشت و  فاطمه بهار، نایب رییس دوره پنجم، این بار فقط تنها یک رای آورد. 

منشی اول را همه قبول داشتند

مسلم حسین زاده، با رای هر هفت عضو شورا ، دبیر اول شد تا دوباره خاطره کسب تمام و کمال آرای  ریاست دوره چهارم خود را زنده کند. در این انتخابات نیز از وی بعنوان یکی از نامزدهای ریاست نام می بردند.

کلید خزانه باز هم به شفقت رسید

صادق شفقت با 5 رای خزانه دار شد تا دوباره مانند سال اول امورات مالی شورا را در دست بگیرد . هرچند در سال اول نیز این سمت را داشت اما بعد از چند ماه محجوب پروین عهده دار خرانه داری شورا شده بود.

وی با همین تعداد رای بعنوان منشی دوم انتخاب گردید.

انتخابات کمیسیون ها در جلسات آتی شورای بابلسر برگزار خواهد شد. احتمال میرود با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب کمیسیون فرهنگی شورای بابلسر و اختلاف نظر اساسی بین اعضای آن با متولیان این امور در شهرداری بابلسر ،  منتظر تغییرات در این کمیسیون بود تا حرکتی در شهر اتفاق بیافتد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.