با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اسامی تیم ملی برای دو بازی کره و لبنان اعلام شد/ دعوت از 4 استقلالی و 5 پرسپولیسی با حضور عجیب کنعانی

اسامى بازیکنان تیم ملى فوتبال ایران جهت حضور در دو مسابقه پیش روى برابر کره جنوبى و لبنان اعلام شد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کادر فنى تیم ملى علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینى ، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانى زادگان، دانیال اسماعیلى فر، فرشاد فرجى ، سید مجید حسینى، عارف غلامى، امید نورافکن ، میلاد محمدى، کمال کامیابى نیا، مهدى مهدى پور، میلاد سرلک، سامان قدوس، احمد نوراللهى ، امیرحسین حسین زاده، احسان حاج صفى، وحید امیرى ، مهدى ترابى، اللهیار صیادمنش، مهدى طارمى، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، على قلى زاده ، علیرضا جهانبخش ،سعید عزت اللهى و صادق محرمى ٢٨ بازیکن دعوت شده به اردوى تیم ملى جهت حضور در دو بازى باقی مانده از مرحله انتخابى رقابت هاى جام جهانى هستند.

در این بین عزت اللهى و محرمى به دلیل دریافت دو کارت زرد دیدار چهارم فروردین برابر کره را از دست داده اند با این وجود در سفر به سئول حضور خواهند داشت.
تیم ملى با حضور ١٣ بازیکن حاضر در تهران روز شنبه ٢٨ اسفند تهران را به مقصد سئول ترک مى کند.
همچنین ١٥ لژیونر در پایان بازى هاى باشگاهى از کشورهاى مختلف جهان مستقیما راهى کره جنوبى خواهند شد و به اردوى تیم ملى ملحق مى شوند.
شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و نهم فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار مى گیرند.

به گزارش فارس، کمیته استیناف امروز در حکمی عجیب محرومیت دو جلسه ای محمد حسین کنعانی زادگان از بازی های رسمی را به دوستانه تغییر داد که این اقدام در نوع خود جالب توجه بود. در لیست اعلامی نام سیاوش یزدانی که سرباز ملوان شده است قرار ندارد. شهاب زاهدی که تا پیش از این در لیگ اوکراین بود بعد از اتفاقات اخیر در این کشور در فهرست نهایی قرار نگرفته است. همچنین پیام نیازمند هم از جمع دروازه بانان جای خود را به گلر استقلال داده است. 

صالح حردانی سروش رفیعی، عارف آقاسی و کاوه رضایی هم جزو بازیکنانی هستند که در اردوی قبل بودند اما برای دو بازی آینده تیم ملی حضور ندارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.