با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

استاندار مازندران به زیارت مزار علامه ذوفنون در بیت‌الرحمه رفت

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران امروز در سفر یک روزه به بخش لاریجان شهرستان آمل با شرکت در مراسم ارتحال علامه ذوالفنون بر سر مزارشان در بیت‌الرحمه روستای ایرا حاضر شد.

یوسف نوری استاندار مازندران امروز در سفر یک روزه به بخش کوهستانی و صعب العبور لاریجان بر سر مزار علامه دهر آیت الله حسن حسن زاده آملی در بیت‌الرحمه روستای ایرا حاضر شد و به ذکر فاتحه و قرائت قران پرداخت.
آیت الله حسن حسن زاده آملی در ۱۷ بهمن ۱۳۰۷ در روستای ییلاقی ایرا شهرستان آمل دیده به جهان گشود و در سوم مهر سال ۱۴۰۰ پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را لبیک گفت.
پیکر پاک این عالم ربانی و سالک توحیدی به تعبیر مقام معظم رهبری پس از تشییع در تعدادی از شهرهای کشور در گوشه حیاط منزل شان در جوار قبر حاجیه خانم منصوره حسنی همسر بزرگوارش آرام گرفت.
به گزارش فارس، حضور در آئین رونمایی از تمبر هنر تعزیه در شهر رینه، شرکت در سومین سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی، کلنگ زنی تکمیل پروزه گازرسانی به شهر گزنک و ۷ روستای بالا لاریجان و روشن شدن مشعل گازرسانی به دو روستای زیار و لاسم از برنامه های سفر یوسف نوری استاندار مازندران به بخش لاریجان بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *