با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

استقرار جوی پایدار از فردا در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

منتشر شده

در

احمد اسدی اظهار کرد: امروز با تقویت جریانات شمالی روی منطقه انتظار داریم شاهد افزایش ابر باشیم.

وی افزود: فردا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بعدازظهر چهارشنبه تا چهارشنبه شب به‌دلیل عبور موج تراز میانی انتظار داریم شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود که همچنین در ارتفاعات غربی استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

اسدی تصریح کرد: از روز پنج‌شنبه تا روز شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که باتوجه به شکل‌‌گیری جریانات جنوبی افزایش تدریجی و نسبی دما را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اواخر روز شنبه بانفوذ موج ناپایدار شرایط برای افزایش ابر در آسمان مازندران مهیا می‌شود که از شنبه شب انتظار داریم بارندگی‌ها از سمت غرب استان همراه با وزش باد آغاز شود که روز یک‌شنبه هم بارش‌ها در آسمان مازندران کمابیش ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.