با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اسطوره فوتبال قائمشهر درگیر کرونا / به کما رفتن دست‌نشان تکذیب شد

نادر دست‌نشان مربی باسابقه فوتبال ایران به ویروس کرونا مبتلا شده است.

منتشر شده

در

نادر دست‌نشان مربی باسابقه فوتبال ایران که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، هدایت رایکای بابل را برعهده دارد، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این مربی مازندرانی که در تیم‌های متعددی در فوتبال ایران سابقه فعالیت دارد، بعد از ابتلا به ویروس کرونا به خاطر وخالت حال جسمانی‌اش به بیمارستان مراجعه کرد و بستری شده است.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد «نادر دست‌نشان» حال خوشی ندارد و  وضعیت وی، بسیار نگران کننده اعلام شده است.به نظر می‌رسد ریه‌های دست‌نشان به شدت با کرونا درگیر شده و وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند.

شنیده شده؛ این سرمربی زمانی به بیمارستان انتقال یافت که اوضاع خوبی از لحاظ جسمی نداشته است و ۳۵ درصد از  ریه‌اش درگیر  بود. ولی الان اصلی‌ترین مشکل او نوسانات بالا در قلب است و  دستگاه‌ها به او وصل هستند. شنیده می‌شود همسر نادر دست‌نشان نیز مبتلا به ویروس کرونا شده است.

** شایعه سازی ممنوع !

اما امروز در فضای مجازی خبرهایی دست به دست شد که نادر دست‌نشان به کما رفته است. اما خیلی زود این خبر توسط مسئولین باشگاه رایکای بابل و نزدیکان این پیشکسوت فوتبال مازندران تکذیب شد. انتظار می‌رود در این شرایط حساس، علاقمندان به ورزش و مخصوصا رشته فوتبال در فضای مجازی از شایعه پراکنی‌ها خودداری کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.