با ما همراه باشید

ورزشی

اشتباهات‌مان موقعیت گل‌زنی به فوتسال فردوس قم داد/ از هواداران مازندرانی عذرخواهی می‌کنم

منتشر شده

در

پایگاه خبری آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: اشتباهات‌مان در زمین موقعیت گل‌زنی به تیم فوتسال فردوس قم داد و از هواداران مازندرانی به دلیل عدم کسب پیروزی عذرخواهی می‌کنم.

رضا کردی پس از تساوی سه بر سه قند کاترین آمل در دیدار خانگی مقابل فردوس قم، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و سنگین مقابل نماینده قم در هفته دوم لیگ برتر داشتیم و دو تیم تمام توان خود را در زمین به نمایش درآوردند.

وی با اشاره به اینکه این دیدار نمایش تقابل دو کار تکنیکی و تاکتیکی بود، افزود: مشاهده کردیم که در این دیدار یک تیم دفاع مطلق، امید به توپ‌ربایی، حمله و ضد حمله را در دستور کار داشت و در مقابل یک تیم سراپا حمله بود.

سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل با اشاره به اینگه از لحاظ شرایط مالکیت توپ در نیمه اول و دوم تیم برتر میدان بودیم، تصریح کرد: درس خوبی این بازی به ما داد که همیشه به بازی خوب و زیبا امتیاز نمی‌دهند در حالی که برتری در نتیجه امتیاز را از آن ما خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز دیدار کاترین مقابل قم در خانه از روزهای بد فوتسال بود که روی خود را به ما نشان داد، ادامه داد: تیم مقابل تنها در سه موقعیت به سه گل رسید و ما با توجه به اشتباهات فردی دو موقعیت گل به خودی را تقدیم حریف کردیم که چیز نادر در فوتسال است.

کردی گفت: ضعف گل به خودی را از آن خود می‌دانم و باید بیشتر بر روی آن کار کرد.

سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل با اشاره به اینکه خیلی دوست داشتم در نخستین دیدار که میزبان بودیم سه امتیاز شیرین را به هواداران هدیه دهم و به این خاطر از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنم، بیان کرد: بازیکنان کاترین همه تلاش خود را کرده و دستورات تاکتیکی کادر فنی را در میدان پیاده کردند ولی توپ‌های آخر تبدیل به گل و نتیجه نشد و نشان می‌دهد که تیم قند کاترین رو به رشد و پیشرفت است.

کردی افزود: تیم جوان و جویای نام داریم که جوانان در آن سعی دارند هر چه زودتر به ثبات برسند و خود را به فوتسال کشور ثابت کنند.

وی در مورد وضعیت داوری این دیدار گفت: عملکرد داوران و داوری دیدار خیلی خوب بود و اشتباهی را شاهد نبودیم، برخلاف هفته گذشته که داوران بسیار در نتیجه تأثیرگذار بودند در این دیدار داوران همیشه در صحنه حاضر بوده و سوتهای درست و به جا داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.