با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اشتباهات زیاد کاله باعث شکست مقابل ورامین شد/ به ثمر نرسیدن اهداف تهاجمی

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه اشتباهات زیاد تیم‌مان باعث شکست مقابل ورامین شد، گفت: مهمترین موضوع که برای ما قابل تأمل است به ثمر نرسیدن اهداف تهاجمی‌مان در این دیدار بود.

منتشر شده

در

بهروز عطایی پس از شکست خانگی کاله مازندران مقابل شهرداری ورامین در هفته چهارم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی را در آمل پیش‌رو داریم، فکر نمی‌کردم بازیکنانم خیلی پراشتباه باشند و در جریان بازی اشتباهات زیادی داشته باشند هرچند این مهم در روند بازی اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه در این دیدار اشتباهات پیوسته بود و نتیجه‌ای در خانه برای ما کسب نشد، افزود: ورامین خیلی منسجم‌تر از کاله بازی کرد و توانست روند بازی را کنترل کند ولی ما نتوانستیم دست به کنترل بزنیم و نتیجه به سود بازیکنان ورامین رقم خورد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه اشتباهات زیاد هر تیم اگر مقابل تیم‌های باکیفیت‌تر باشد بیشتر به چشم می‌آید، تصریح کرد: مقابل تیم‌های باکیفیت قابلیت جبران اشتباه را ندارم البته اشتباهات مقابل تیم‌های ضعیف‌تر را می‌توان ترمیم کرده و برای آن چاره اندیشید.

عطایی بیان کرد: شهرداری ورامین بازی منطقی، باکیفیت و روان را به نمایش گذاشت و هدف‌های خود را در زمین اجرا کرد ولی بازیکنان ما بسیاری مواقع پراشتباه بودند حتی در مواقعی که جریان بازی به سود ما بود نتوانستیم از آن بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل ما این بود که مقابل شهرداری ورامین خوب حمله نکردیم، ادامه داد: ویژگی‌های بازیکنان خود را خیلی خوب می‌شناسم ولی اهداف تهاجمی ما خوب شکل نگرفت و این امر سبب شد تا جریان بازی برخلاف آن چه که انتظار داشتیم پیش رود.

عطایی گفت: مهمترین موضوع که برای ما قابل تأمل است به ثمر نرسیدن اهداف تهاجمی‌مان بود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.