با ما همراه باشید

ورزشی

اشک‌ها و لبخندها در روز خداحافظی برترین سرعتی‌زن تیم ملی والیبال

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / عادل غلامی سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال کشور در هفته هجدم لیگ برتر والیبال در زادگاهش آمل چهارگوشه مستطیل بازی را بوسید و از بازی در این رشته ورزشی خداحافظی کرد.

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران با یک اتفاق خاص همراه بود و عادل غلامی والیبالیست آملی تیم سایپای تهران در زادگاهش با مستطیل والیبال خداحافظی کرد.

دفاع وسط و سرعتی‌زن نام‌آشنای تیم ملی والیبال کشور در دیدار والیبال لبنیات هراز و سایپای تهران در حضور خانواده و والیبال‌دوستان مازندرانی چهارگوشه زمین را بوسید و از دنیای بازی در والیبال خداحافظی کرد.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۴ در شهرستان آمل متولد شد و از سال ۱۳۷۹ با آموزشگاه‌ها کار خود را آغاز کرد و در تیم‌های آبفا آمل، نارنجستان نور، صنام، پیکان تهران، پگاه ارومیه، سایپا و کاله مازندران، میزان، بانک سرمایه، لبنیات هراز و شهرداری ارومیه به میدان رفت تا صاحب افتخارات ارزشمند و عناوین ارزنده در عرصه باشگاهی و ملی شود.

عادل غلامی از بازیکنان طراز اول در زمان بازی ملی و باشگاهی بود و در سن ۳۶ سالگی قبل پایان نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال کشور تصمیم به خداحافظی از این رشته ورزشی گرفت تا آئین خداحافظی‌اش در دیدار خارج خانه سایپای تهران مقابل لبنیات هراز در زادگاه این والیبالیست تدارک دیده شود.

خداحافظی سخت‌ترین بخش زندگی ورزشی یک ورزشکار است

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در این مراسم، اظهار کرد: سخت‌ترین بخش زندگی ورزشی هر ورزشکار حرفه‌ای روز خداحافظی است.

بهروز عطایی افزود: براساس تعابیر مختلف یک ورزشکار دو بار می‌میرد، یک‎بار که مرگ واقعی به سراغش می‌آید و بار دیگر زمان خداحافظی از ورزش است.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با اشاره به خداحعرصه حرفه‌ای والیبال، تصریح کرد: عادل از ارزشمندترین و مهمترین بازیکنان در زمان مربیگری من بوده است زیرا بازیکن توانمند، باتعصب و کارسازی بود که هر زمان به مشکل می‌خوردیم گره‌گشایی می‌کرد.

عادل غلامی همیشه در میدان والیبال گره‌گشایی می‌کرد

عطایی با اعلام اینکه غلامی همیشه در بالاترین کیفیت برای والیبال ایران درخشش داشت و زحمت زیادی در عرصه باشگاهی و ملی کشید، خاطرنشان کرد: امید دارم این ورزشکار در زمینه مربیگری برای والیبال شهرمان و کشورمان ایران مهم بوده و جزو بهترین‎ها باشد تا بالاترین خدمت را به فرزندان این دیار اراده دهد.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز با اشاره به اینکه این سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال از بهترین بازیکنان تاریخ والیبال ایران بوده و نسل والیبالی را در کشور رقم زد که والیبال کشورمان را احیا کردند و نسل متفاوتی بودند، گفت: این نسل ارزنده والیبال باعث شد تا درخشش امروز والیبال کشورمان را شاهد باشیم.

از میهمانان ویژه این آئین خداحافظی حضور بهنام ابوالقاسم‌پور فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران بوده است.

 عادل غلامی از بزرگان والیبال ایران است

عضو هیأت مدیره باشگاه سایپا تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: والیبال همانند فوتبال از رشته‌های ورزشی پرطرفدار، مهیج و تماشایی است که در کشورمان علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده است.

بهنام ابوالقاسم‌پور افزود: عادل غلامی از بزرگان والیبال ایران است، افتخارات بی‌شمار این والیبالیست بزرگ در میادین جهانی، بین‌المللی و آسیایی نشان از ارزش و اهمیت آن در تیم ملی و تیم باشگاهی دارد.

وی با بیان اینکه عادل غلامی با درخشش خود در میادین بین‌المللی، جهانی و آسیایی برای والیبال کشورمان افتخار آفرید، تصریح کرد: این بازیکن از ورزشکاران با کیفیت و توانمندی بوده که همیشه اثرگذار بود و اگر در بازی حضور نداشت واقعا نبودش به چشم می‌آمد.

ابوالقاسم‌پور خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اسلامی، در رشته ورزشی والیبال بازی عادل غلامی را به خوبی می‌شناختیم و همیشه منتظر تماشای آن بودیم.

وی یادآور شد: خداحافظی این بازیکن ارزشمند ملی‌پوش در زادگاهش آمل، کار بسیار زیبا و پسندیده‌ای بود که نشان از قدرشناسی و سپاسگزاری مردم، والیبال‌دوستان و ورزشکاران شهرش دارد هرچند عادل غلامی همیشه جایگاه ارزشمندی دارد و برای مردم کشورمان شادی به ارمغان آورده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: وظیفه خود می‌دانستم به عنوان یک عضو باشگاه سایپا در مراسم خداحافظی عادل غلامی شرکت کرده و از تلاش‌ها و زحمات این والیبالیست برای کشورمان قدردانی کنم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.