با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اطلاعی از حضور سال آینده خود در لیگ برتر بسکتبال ندارم

ملی پوش سابق تیم بسکتبال با اشاره به اینکه مسئولان و اصحاب رسانه باید از ما بیشتر حمایت کنند، گفت: هنوز نمی‌دانم سال آینده در لیگ برتر بازی می‌کنم یا حضور ندارم.

منتشر شده

در

بسکتبال در مازندران مدرد توجه قرار نمی‌گیرد و انتظار داریم اکنون که یک تیم لیگ برتری داریم توجهات و بودجه کافی به این رشته ورزشی اختصاص داده شود.

بسکتبال یک ورزش جذاب است و اگر یک تیم هواداران پرشوری داشته باشد بر جذابیت‌های آن افزوده می‌شود. به بهانه شناخت بیشتر با مشکلات بسکتبالیست‌های استان دفتر تسنیم مازندران میزبان ملی پوش سابق تیم بسکتبال بود که ماحصل این گفت‌وگو را با هم می‌خوانیم.

علی نصیری کاپیتان تیم کوچین آمل و ملی پوش سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از فراز و نشیب‌های این ورزش گفته بخشی از پرسش و پاسخ‌های مربوط به این مسائل را خواهید خواند.

وی در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه ابتدا در رشته والیبال بازی کرده سپس به بسکتبال روی آورده اظهار داشت: به واسطه اینکه یکی از فاکتورهای مورد نیاز هر دو رشته داشتن قد بلند بوده است و با علاقه‌ای که به این رشته ورزشی داشتم بسکتبالیست شدم.

این بسکتبالیست با انگیزه تیم کوچین آمل با اشاره به اینکه به نظرم بسکتبال پیچیده‌تر و یک ورزش خاص است باید در آن بسیار سختکوش بود، افزود: تیم کوچین آمل امسال برای سومین سال متوالی به لیگ برتر صعود کرده است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته بنابر دلایل مختلف نظیر نبود سالن مناسب برای بازی‌های لیگ برتری، سخت‌افزارهای اولیه برای برگزاری یک بازی لیگ برتری برای تیم کوچین نبوده و در همان لیگ دسته اول باقی ماندیم.

عزم خود را برای صعود لیگ برتر جزم کردیم

نصیری گفت: امسال عزم خود را جزم کرده تا به کمک کادر فنی با دانش تیم کوچین در بازی‌های پایانی به پیروزی برسیم و به لیگ برتر صعود کنیم که به این امر دست یافتیم اما امیدواریم که امسال تیم کوچین در لیگ برتر بسکتبال تیمداری کند چرا که جوانان مازندرانی در این رشته ورزشی همانند والیبال و فوتبال می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه آرزوی هر بازیکن بسکتبالی حضور در تیم کاله آمل است گفت: حضور یک تیم خصوصی در ورزش بسیار گران‌بها بوده اما امیدواریم مسئولان قدردان افرادی نظیر سلیمانی که در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.