با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعتراض عضو شورای شهر بابل به سخنان امام جمعه +سند

 یکی از اعضای شورای شهر بابل در نامه‌ای به رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی این شهر نسبت به سخنان امام جمعه بابل در خطبه‌های نمازجمعه هفتم اردیبهشت ماه درباره عملکرد شورای دوره پنجم بابل اعتراض کرد…..

منتشر شده

در

مهدی علیجان‌زاده کاشی در این نامه ضمن دفاع ازعملکرد دوره پنجم شورای اسلامی شهر بابل، نوشت: آنچه که از تریبون نمازجمعه در هفته قبل رصد و به گوشم رسید واقعا از شنیدن آن آزرده خاطر شدم چون این سخنان از سوی کسی بیان شد که به‌عنوان پدر معنوی شهر لقب گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر بابل در ادامه این نامه ضمن گلایه از امام جمعه محبوب بابل، نوشت:

آیا امام جمعه محترم می تواند مواردی از تبانی و خیانت این دوره شورای شهر را که از طریق تریبون نمازجمعه اعلام نمودند را به‌صورت مستند برای تنویر افکار عمومی ارائه دهند؟

مهدی کاشی ادامه داد: امام جمعه محترم قبل از اعلام از طریق تریبون نمازجمعه، آیا بهتر نبود ابتدا گمان‌ها و ظن خود را در باره عملکرد شورای شهر با ریاست و اعضای شهر مطرح و در جهت حل آن تلاش می کردند و اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد آن‌وقت از تریبون نمازجمعه اعلام می کردند؟

وی همچنین با گریزی از عملکرد شهردار سابق بابل خطاب به حجت‌السلام روحانی گفت: بارها در دوران شهردار قبل با عنایت به گزارش تخلفات وی از سوی بازرسی، تریبون را در اختیار ایشان قرار دادید. آیا آن گزارش‌ها برای شما ظن و گمان تخلف در مورد ایشان ایجاد نکرد که لااقل تذکر به ایشان بدهید؟

 

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.