با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعلام قیمت جدید نان در مازندران/افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت نان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: افزایش قیمت امروز براساس نانوایی‌های دولتی و آزادپز در کارگروه آرد و نان استان مصوب و به نانوایی‌ها ابلاغ شده است.

منتشر شده

در

حسینقلی قوانلو امروز درباره افزایش نرخ نان در استان مازندران با اشاره به افزایش حدود ۳۰درصدی قیمت نان در مازندران، اظهار کرد: البته این افزایش قیمت براساس نانوایی‌های دولتی و آزادپز در کارگروه آرد و نان استان مصوب و به نانوایی‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: در این زمینه قیمت نان بربری با وزن چانه ۴۲۰ گرم در نانوایی‌های دولتی به یک‌هزار، نان لواش با وزن چانه‌ ۱۴۰ گرم به ۴۰۰، تافتون با وزن چانه ۴۵۰ گرم ۷۵۰ و قیمت هر یک عدد نان سنگگ با وزن چانه ۴۵۰ گرم یک‌هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: همچنین قیمت نان بربری در واحدهای خبازی نیمه آزادپز با وزن چانه ۵۲۰ گرم یک‌هزار و ۵۰۰ ، نان لواش با وزن چانه ۱۵۰ گرم ۴۵۰ ، تافتون با وزن چانه ۲۵۰ گرم ۸۰۰ و  نان سنگگ با وزن چانه ۴۸۰ گرم نیز ۲هزار تومان اعلام شده است.

این مسؤول تصریح کرد: برای جبران هزینه‌های نانوایان باید قیمت نان حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد افزایش می‌یافت اما باتوجه به شرایط اقتصادی این افزایش قیمت تعدیل شده است و مقرر شد 6 ماه آینده در ارتباط با افزایش قیمت نان قبل از پایان سال تصمیم‌گیری شود.
 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.