با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعلام ۲ روز عزای عمومی در مازندران

نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مازندران در پی ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهدِ انقلابی، آیت‌الله نورالله طبرسی پیام مشترکی صادر کردند.

منتشر شده

در

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لایینی نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در پی ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهدِ انقلابی، آیت‌الله نورالله طبرسی پیام مشترکی صادر کردند.

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت جانسوز مجاهد راه حق، عالم دین و مبارز خستگی‌ناپذیر صحنه‌های انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله نورالله طبرسی رضوان‌الله تعالی علیه، نماینده سابق مقام معظم رهبری و عضو فقهای مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران موجب تألم و تاثر فراوان اینجانبان و مردم ولایتمدار و عالم دوست مازندران گردید.

آن مجاهد مرحوم چه آن زمان که شاگردی موفق در محضر حضرت آیت‌الله کوهستانی (رضوان‌الله تعالی علیه) و چه آن زمان که نزد علمای شهر قم بر  زانوی ادب، تحصیل علم را فرا می‌گرفت، برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

ایشان پس از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی به صف مبارزان پیوست و شجاعانه در حرکت‌های مردمی و راهپیمایی‌ها حضوری مستمر داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز در طول هشت سال دفاع مقدس همچون پدری دلسوز برای جوانان بسیجی استان استوار ماند.

تلاش‌های مستمر آن فقید سعید از  زمان امام جمعه معزز مردم متدین شهر ساری تا نماینده مقام عظمای ولایت و تا نماینده محترم مردم ولایتمدار استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری برای آحاد مردم استان مبرهن و آشکار است.

بی‌تردید فقدان آن عالم ربانی، ضایعه‌ای بزرگ برای مردم شریف استان به‌شمار می‌آید و غم درگذشت آن مرد خدا برای همه مردم ولایتمدار مازندران، گران و سنگین خواهد بود.

اینجانبان این مصیبت سنگین را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ولایتمدار و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و به‌ویژه بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از آستان خداوند قادر متعال برای آن عالم فقید سعید، مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم و روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن در استان مازندران را عزای عمومی اعلام می‌نماییم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.