با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر در مازندران

باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر به صورت ویدئو کنفرانس در مازندران افتتاح شد.

منتشر شده

در

اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تجربه هایی در جمعیت هلاال احمر در زمینه های مختلف وجود دارد گفت: ساماندهی خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر از جمله اهداف باشگاه به شمار می رود.

وی گفت: انتظارمان این است که با باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر بتوانیم ریل گذاری مناسبی در این حوزه داشته باشیم و از این رو این باشگاه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: هدف باشگاه آن است که خبرنگاران حرفه ای تولید کنیم و سازمان حرفه ای در حوزه رسانه ای لازم است و تشکیل این باشگاه در مواقع حوادث کمک کار مدیریت بحران خواهد بود.

رمضانی تصریح کرد: با تشکیل باشگاه خبرنگاران جمعیت می توانیم در مواقع بحران و حوادث نقش آفرینی کنیم و به مدیریت بحران کمک کنیم.

وی گفت: در فاز اول باشگاه خبرنگاران داوطلب در هفت استان کشور اجرا می شود و امیدواریم تا آبان ماه سال جاری کلید نهایی باشگاه خبرنگاران داوطلب در کشور زده می شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور گفت: امیدواریم رسانه حرفه ای در زمینه مدیریت بحران و حوزه های مرتبط را در کشور ایجاد کنیم و تنها مختص و محدود به هلال احمر نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 700 داوطلب به باشگاه خبرنگاران هلال احمر پیوسته اند گفت: 76 نفر در مازندران، 255 نفر در تهران، 131 نفر در یزد، 88 نفر در ایلام، 106 نفر در خراسان جنوبی، 65 نفر در خوزستان و 30 نفر در قم به این باشگاه پیوسته اند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.