با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل با همت هلدینگ فولادین ذوب(فذا)

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ بخش دیالیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل با همت هلدینگ فولادین ذوب(فذا) و خیر بزرگوار حاج حبیب الله اردشیر افتتاح شد.

بخش دیالیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل با همت هلدینگ فولادین ذوب(فذا) و خیر نیک اندیش حاج حبیب الله اردشیر با حضور دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دیگر مسؤولان استانی، شهری، خیران، بزرگان پزشکی افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل در این مراسم اظهار کرد: بخش دیالیز این مجموعه در راستای تأمین نیاز منطقه پس از بررسی های لازم و نیازمندی کمبود تخت دیالیز انجام شد.

دکتر ابراهیم قاسمی افزود: تعداد ۲۰ تخت دیالیز در فضای یک هزار متر مربع با تخت ها، مانیتورینگ و ابزار دیالیز پیشرفته و روز دنیا و هزینه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال مهیا شده است که برای بخش دیالیز ۲۰ تخت درنظر گرفته شد و هم اکنون ۱۶ تخت فعال برای ارائه خدمات فعال است.

وی با اشاره به اینکه چالش های مالی در حوزه سلامت سنگین است، ادامه داد: سال گذشته چالش مالی این مجموعه به نقطه اوج رسید همچنین در راستای مسؤولیت اجتماعی، حفظ این مجموعه و توان خدمت رسانی به مردم خیر نیک اندیش حاج حبیب اله اردشیر و هلدینگ فولادین ذوب آمل (فذا) با سرمایه گذاری و مشارکت لازم پای کار آمد.

قاسمی گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آمل با ۱۵۰ تخت فعال و ۲۵۰ تخت موافقت اصولی تلاش دارد تا با توجه به نیازهای آینده بخش های مورد نظر ایجاد کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.