با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی آمل در نخستین روز هفته دولت

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / فرماندار ویژه آمل گفت: ۴۴ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل برق‌رسانی و تقویت ولتاژ برق، یک طرح ساماندهی گلزار شهدا، سه پروژه شهری در شهر دابودشت و دو پروژه روستایی در نخستین روز هفته دولت در آمل بهره‌برداری شد.

در نخستین روز هفته دولت ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی برای بهره‌گیری مردم این شهرستان با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

۴۴ پروژه برق‌رسانی و تقویت ولتاژ برق، یک طرح ساماندهی گلزار شهدا، سه پروژه شهری در شهر دابودشت و دو پروژه روستایی در این بخش از مهمترین پروژه‌ها بود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی اولین روز هفته دولت، اظهار کرد: شهدای هفته دولت باید الگوی تمام کمال برای مدیران و مسؤولان کشور باشند.

سید عباس حسینی با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در حوزه برق، افزود: تعداد ۴۴ پروژه حوزه برق‌رسانی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در حوزه احداث شبکه ضعیف و قوی، تقویت فشار برق، ترمیم و اصلاح شبکه افتتاح شد همچنین حدود ۹۰ درصد از پروژه‌ها برای رفع ضعف برق و ولتاژ بوده و تعویض سیم کابل و ترانس‌های متعدد در منطقه در دستور کار قرار داشت.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه در این بین ۲۸ پروژه در اداره توزیع برق غرب آمل به بهره‌برداری رسید که اعتباری بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان را شامل شد، تصریح کرد: تعداد ۱۶ پروژه در اداره امور برق شرق آمل در سطح شهر و روستا با اعتبار بیش از ۴ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پنج پروژه بخش دابودشت، خاطرنشان کرد: از این تعداد سه پروژه در حوزه شهری و دو پروژه طرح هادی روستایی و تعریض و آسفالت جاده دسترسی در روستاهای پاشاکلا و تنهاکلا بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: پروژه زیرسازی، آسفالت و کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر دابودشت شامل پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان دادگستری، افتتاح پروژه خیابان ورزش فاز ۱ و افتتاح پروژه خیابان ورزش و دریا فاز دوم نیز امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان دادگستری دابودشت به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع عملیات عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال انجام شد.

حسینی با اعلام اینکه برای افتتاح فاز نخست پروژه خیابان ورزش نیز به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی، به طول ۱۱۰ متر اعتبار پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی هزینه شد، ادامه داد: در پروژه خیابان ورزش و دریا فاز دو، احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی به طول ۱۸۵ متر نیز بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.