با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح ۶۰ طرح عمرانی و تولیدی دهه فجر در آمل

فرماندارویژه آمل از افتتاح ۶۰ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرامیداشت دهه مبارکه فجر در این شهرستان خبر داد.

منتشر شده

در

علیرضا شریعت در نشست خبری دهه فجر گفت: این طرح‌ها شامل ۴۷ طرح عمرانی است که با بیش از ۵۱۴ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی شامل آبرسانی، آسفالت راه روستایی، فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی و کشاورزی توسعه وتقویت حوزه برق و حوزه‌های شهری است افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۱ هزار و ۴۴۹ خانوار ۲۵ روستای این شهرستان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

فرماندار ویژه آمل، تعداد طرح‌های آماده افتتاح در بخش‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی این شهرستان را در دهه گرامیداشت دهه فجر را ۱۲ طرح اعلام و تصریح کرد: این طرح‌ها شامل صنایع فلزی و غذایی، تولید ماسک، بتن آماده دام و طیور است.

شریعت اضافه کرد: برای افتتاح این طرح‌ها حدود ۵۳۰ میلیارد و۸۶۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ارزی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

به گفته وی، با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۰۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

فرماندار ویژه آمل تاکید کرد: افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال برخلاف سالهای قبل، به علت تداوم وضعیت بیماری کرونا بدون تجمع و برگزاری مراسم‌های خاص ورایج با حضور محدود مدیران و رسانه‌ها افتتاح خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.