با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح 2 پایگاه مقاومت روستایی در آمل

ساختمان دو پایگاه مقاومت بسیج روستایی در بخش دابودشت مازندران با حضور مسؤولان، خیران و مردم افتتاح شد.

منتشر شده

در

ساختمان دو پایگاه مقاومت بسیج روستایی در بخش دابودشت مازندران با حضور مسؤولان، خیران و مردم افتتاح شد.

ساختمان پایگاه مقاومت بسیج هجرت حوزه مقاومت بسیج حنین روستای دوتیره بخش دابودشت آمل در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰ مترمربع پس از حدود سه سال افتتاح شد.

برای ساخت این پایگاه مقاومت حدود ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ناحیه مقاومت بسیج، خیران و مردم روستا هزینه شد.

دومین افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت در این بخش از مازندران مربوط به روستای شاه‌کتی است که در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع با زیربنای حدود ۸۰ متر مربع و هزینه حدود ۸۰۰ میلیون ریال با تلاش ناحیه مقاومت بسیج، خیران و مردم به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در آئین افتتاحیه دو پایگاه مقاومت بسیج از نمایش اقتدار و قدرت مردمی نظام اسلامی در مسیر مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

جابر عسگری اظهار کرد: ایران اسلامی امروزه مهد قدرت، امنیت، اقتدار، صلابت و بالندگی است و عزت واقعی آن در دنیا برای همه کشورها به اثبات رسیده است.

وی با بیان نمایش اقتدار، همدلی و عزت ایران اسلامی با ورود ویروس کرونا در بین مردم، افزود: با ورود ویروس منحوس کرونا در دنیا کشورهای فراوانی را مشاهده کردیم که صف‌های طولانی مواد غذایی و تحویل مواد ضدعفونی‌کننده تشکیل دادند و در بسیاری از شهرها با حمله و هجوم به یکدیگر صحنه‌های ناخوشایند را شکل دادند.

فرمانده بسیج ناحیه آمل تصریح کرد: در زمانی که مردم دنیا به سمت مواد ضدعفونی‌کننده و مواد غذایی حمله‌ور می‌شدند مردم ایران اسلامی دست به دست هم داده و برای نیازمندان بسته‌های معیشتی تهیه کردند همچنین در این بین بسیج به دنیا مردم نیازمند می‌دوید تا آنها را با حفظ آبرو و در اوج احترام و عزت در اختیارشان قرار دهد.

این مسؤول بیان کرد: به برکت خون شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های بزرگوارشان، انقلاب اسلامی از عزت، پایداری، قدرت و توان فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

عسگری با بیان اینکه با ایجاد پایگاه‌های محلات صیانت از انقلاب اسلامی و حفظ امنیت منطقه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: باید نسل جوان آینده کشورمان با تربیت فرهنگی ایرانی و اسلامی تحویل جامعه شوند تا شاهد مدیران پاک‌دست، خدمتگزار و کارآمد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات با حمایت سپاه، مردم، خیران و بسیجیان واقعا اقدام بسیار خوب و زیبا است، متذکر شد: پایگاه‌ها در حوزه فرهنگی نقش اساسی دارند و این روند در توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی در شیوع ویروس کرونا بین مردم بسیار واضح بود.

فرمانده بسیج ناحیه آمل با اشاره به قرار داشتن در ایام آزادسازی خرمشهر و فتح آن، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که برای انقلاب خرمشهرها در پیش داریم.

این مسؤول ادامه داد: شروع همه حرکات انقلابی و مذهبی سازنده از مساجد است و باید بیش از گذشته به این مکان‌های دینی، مذهبی و اجتماعی توجه کنیم.

عسگری با اعلام اینکه تفکر بسیجی در هر مرحله از انقلاب اسلامی به داد ما رسیده و دست ما را گرفته است، یادآور شد: تفکر بسیجی توانست کشورمان را در سال‌هایی همانند ۸۷، ۸۸، ۹۷ و ۹۸ نجات دهد زیرا روزهای سختی همانند فتنه و انقلاب مخملی ۸۸ را به یاد داریم ولی بسیجیان و مردم همیشه در میدان بوده و انقلاب را حمایت کنند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج آمل خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند به آینده بسیار خوش‌بین هستند ما هم به آینده کشورمان بسیار خوش‌بین هستیم زیرا بسیجیان گوش‌ به فرمان ولی‌امر مسلمین بوده و هستند.

این مسؤول با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم، گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس یازدهم جوان و انقلابی هستند همچنین امید داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق دولت جوان و انقلابی باشیم که در پای منابر رشد کرده و با تفکر بسیجی گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.