با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح 4 پروژه توليدي وصنعتي با حضور مديران استاني در سومين روز از دهه مبارک فجر در شهرستان آمل

افتتاح و بهره برداري از 4 پروژه با اعتباري به مبلغ 25 ميليارد و 494 ميليون ريال در سومين روز از دهه مبارک فجر با حضور حسن خيريانپور معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران ـ گلچوبي مديرکل امور اقتصادي استانداري ـ سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل ـ مديرکل شرکت شهرکهاي صنعتي استان و ديگر مديران استاني و شهرستاني در 14 بهمن مصادف با سومين روز از دهه مبارک فجر .

منتشر شده

در

در سومين روز از دهه مبارک فجر تعداد 4 پروژه با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران ـ سيد جعفر رسولي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل و ديگر مديران شهرستان به شرح زير افتتاح گرديد :

1 افتتاح روکش آسفالت شهرک صنعتي  بابکان در سطح 9000 متر مربع با اعتباري به مبلغ 2 ميليارد و 593 ميليون ريال ـ در فاز 2 شهرک صنعتي امامزاده عبدا… (ع) ـ دستگاه اجرايي شرکت شهرک هاي صنعتي استان مازندران .

2 اجراي فيبر نوري شهرک صنعتي بابکان به طول 4 کيلومتر با اعتباري به مبلغ 1 ميليارد و 486 ميليو ن ريال ـ دستگاه اجرايي : شرکت شهرکهاي صنعتي استان مازندران .

3 شرکت پارس نانو ( پوشش اسپرلوس ) توليد انواع رنگ ساختماني و صنعتي با اعتباري به مبلغ 13 ميليارد و 570 ميليون ريال با اشتغالزايي 6 نفر ـ دستگاه اجرايي : اداره صنعت ـ معدن و تجارت .

4 شرکت آزو الکتريک هراز ـ توليد انواع سيستم هوشمند ساختمان با اعتباري به مبلغ 7 ميلياردو 845 ميليون ريال با اشتغالزايي 13 نفر ـ فاز 1 شهرک صنعتي امامزاده عبدا… (ع) ـ دستگاه اجرايي : اداره صنعت ـ معدن و تجارت .

بازديد از دو واحد توليدي شرکت دلوسه ـ  شرکت ارس بازار .

در ادامه اين افتتاحيه خيريانپور معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران ضمن تقدير و تشکر از حضور مسئولين استاني و شهرستاني و تشکر از فرماندار ويژه شهرستان آمل و خبرنگاران و مديران و فعالان بخش خصوصي اظهار داشت : باتوجه به شرايط تحريم و فشارهاي اقتصادي يکي از دستاوردهاي انقلاب بحث مقاومت مي باشد و نظريه مقاومت در مقابل همه تنگناها و نارسائيها در شرايط سخت اقتصادي ما بايد مقاومت کنيم و با تکيه بر توانائيهاي داخلي ، مشکلات را پشت سر بگذاريم و عبور کنيم .

وي افزود : باتوجه به شرايط سخت موجود در کشور امسال در سطح استان مازندران 72 طرح توليدي و اقتصادي با اشتغالزايي 800 نفر به بهره برداري خواهد رسيد ويکي از کارهايي که براساس 8 شاخصي که استانداري مازندران از همه مديران استاني خواست مشکلات واحدهاي توليدي را مرتفع نمايند و مهمترين آن احياء واحدهاي تعطيل و نيمه تعطيل و راکد بوده که خوشبختانه در سطح استان مازندران با پيگيريهاي استاندار محترم مازندران و فرمانداران و ديگر مديران استاني وشهرستاني وبويژه مديران صنعت و جهاد کشاورزي و شرکت شهرکهاي صنعتي تعداد 100 واحد توليدي و صنعتي که تعطيل بودند با تلاشها و پيگيريهاي همه مديران و با برگزاري جلسات متعدد کارگروه تسهيل اين شرکتها مجدداً احياء و به مدار توليد بر گشتند و همچنين بحث تمليک که از سوي بانکها صورت مي گرفت دستوري که استاندار محترم مازندران دادند هيچ يک از بانکها حق تمليک واحدهايي توليدي و صنعتي که بدهي به بانک دارند را ندارند .

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت : اميدواريم با يک عزم همگاني و تلاش همه فعالان اقتصادي و بخش خصوصي و مديران دولتي همه شرکتها به سمت توليد برگردند و توليد را مهيا کنيم تا فعالان در شرايط موجود توليدات مناسب داشته باشند و هم اشتغال پايدار ايجاد شود .

خيريانپور افزود : مجموعاً از سال 97 تا اين مقطع از سال 98 که در آن قرار داريم از منابع مختلف اعم از تسهيلات روستايي ـ اشتغال فراگير ـ بند ب تبصره 18 و بند الف از منابع مختلف بالغ بر 1500 ميليارد تومان تسهيلات براي فعاليتهاي اقتصادي استان پرداخت گرديد و اميدواريم بتوانيم با تلاش همه مديران بحث توليد را افزايش داده و صادرات را گسترش دهيم .

در پايان بازديد در چند واحد صنعتي و توليدي در شهرک هاي صنعتي بابکان و امامزاده عبدا… (ع) با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران و ديگر مديران استاني و شهرستاني انجام گرديد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.