با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح 66 پروژه عمرانی در آمل

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آمل گفت: 66 پروژه عمرانی ایام‌الله دهه فجر با اعتبار 430 میلیارد و 275 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

منتشر شده

در

قدرت‌الله نائیج‌نژاد در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و تشریح برنامه‌های این دهه، اظهار کرد: پروژه‌های زیادی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای استفاده بهتر و برخوداری مردم این شهرستان در قالب پروژه‌های عمرانی و خدماتی تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مجموع 85 پروژه شامل 66 پروژه عمرانی و 19 پروژه تولیدی خدماتی افتتاح می‌شود، افزود: برای 66 پروژه عمرانی اعتباری به میزان 430 میلیارد و 275 میلیون ریال لحاظ شده تا در مجموع 14 هزار و 971 خانوار در 50 روستا و حوزه شهری از آنها استفاده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به اجرای 22 پروژه طرح هادی در روستاها با اعتبار 65 میلیارد ریالی، تصریح کرد: دو پروژه در حوزه توسعه شبکه مخابرات با اعتبار 230 میلیارد ریال، چهار طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتبار 23 میلیارد ریال، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی در قالب یک پروژه با اعتبار 17 میلیارد ریال، یک پروژه افتتاح بازار روز شهری با نام بازار بنفشه با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال و احداث مدرسه ابتدایی در روستای لوط و بالقلم بخش لاریجان با اعتبار 12 میلیارد از دیگر پروژه‌ها است.

این مسؤول با اشاره به افتتاح یک پروژه مرکز جامع سلامت شهری با اعتبار 18 میلیارد ریال، یادآور شد: اصلاح و بهینه سازی به همراه تقویت ولتاژ برق در قالب 14 پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال در بخش عمرانی افتتاح خواهد شد.

نائیج‌نژاد با بیان اینکه 19 واحد تولیدی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 760 میلیارد و 157 میلیون ریال بخش خصوصی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در این بین 62 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی بوده تا 145 نفر در آن به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه در این بین دو پروژه پرورش گل و گیاه زینتی با اعتبار 152 میلیارد ریال و یک طرح بسته‌بندی آب آشامیدنی با اعتبار 513 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: یک پروژه پرورش بلدرچین با اعتبار 20 میلیارد ریال، یک پروژه پرورش مرغ گوشتی با اعتبار 12 میلیارد ریال، یک پروژه تولید انواع رنگ و تینر با اعتبار 14 میلیارد ریال و دو پروژه احداث سالن ورزشی و خوابگاه با اعتباری به مبلغ 26 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به یک پروژه تولید تابلو برق با اعتبار 9 میلیارد ریال متذکر شد: با همکاری سپاه پاسداران کلنگ‌زنی و افتتاح چهار خانه محروم در ایام‌الله دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول افزود: طرح استانی درختکاری از دیگر طرح‌های ماندگار در ایام‌الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی است که این مراسم در روستای کلاصفا بخش مرکزی با حضور مردم و مسؤولان برگزار می‌شود تا بیشتر از گذشته فرهنگ درختکاری و ترویج آن در جامعه نهادینه شود.

نائیج‌نژاد با اشاره به نقش گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتشار اخبار امیدبخش و امیدوارکننده خدمت‌رسانی دولت به ملت، گفت: خبرنگاران همیشه بازوان پرتوان و قدرتمند اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی هستند و باید بیشتر از گذشته به این ظرفیت والا و ارزشمند توجه شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.