با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افزایش تست‌های مولکولی و سریع برای قطع زنجیره کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت بر قطع زنجیره کرونا با افزایش تست‌های مولکولی و سریع برای قطع زنجیره کرونا در شهرستان قرمز و نارنجی تاکید کرد.

منتشر شده

در

سیما سادات لاری ناظر عالی وزیر بهداشت عصر امروز در راستای بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی و ارزیابی وضعیت وارد سوادکوه مازندران شد.
در این جلسه بررسی اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در استان‌های شمالی علاوه بر ارزیابی وضعیت استان و شهرستان سوادکوه ، پس از بحث و بررسی برخی از مشکلات پیش روی اجرای طرح مطرح ، بر افزایش تست‌های سریع و پی سی ار جهت شناسایی به هنگام بیماران و قرنطینه خانگی برای کاهش ابتلای افراد تاکید شد.

سیما سادات لاری ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح سردار سلیمانی در استان‌های شمالی در این جلسه با تاکید بر حمایت از افزایش موارد تست‌ها ، گفت: از این طریق افراد بیشتری شناسایی و ایزوله می‌شوند که این اقدام در کاهش ابتلای بیماران نقش ویژه‌ای دارد.

این مسؤول  به اجرای طرح سردار سلیمانی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این طرح به برکت نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با غیرت بسیج، هلال احمر و فرمانداری به خوبی انجام می شود و با توجه به درگیری کادر بهداشت و درمان امیدواریم سایر ارگان‌ها نیز به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت در مازندران با تاکید بر قطع زنجیره کرونا با افزایش تست‌های مولکولی و سریع برای قطع زنجیره کرونا در شهرستان قرمز و نارنجی، تصریح کرد: تعطیلات، دورهمی و تردد به مازندران، علل اصلی افزایش بیماران کرونایی است.

وی یاداور شد: کنترل بیشتر بر رفت و آمد محورهای ورودی استان برای کمک به شکست زنجیره کرونا نیز مورد تاکید است.

  سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت در نخستین روز سفر خود به استان مازندران عصر امروز با حضور در بیمارستان شهدای زیرآب علاوه بر بازدید از بخش‌های این مرکز درمانی، دقایقی با پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان به گفت‌و گو پرداخت و از نزدیک در جریان کمبودها، مطالبات و مشکلات این قشر زحمت‌کش قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.