با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افزایش ۸۱ درصدی تردد در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها طی سه روز بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به مدت مشابه قبل ۸۱ درصد رشد داشت.

منتشر شده

در

علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش پراکنده و لغزندگی مقطعی محورهای استان هستیم.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی، تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی سه روز بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به مدت مشابه اجرای طرح، تردد خودروها به سمت استان ۸۱ درصد رشد داشته است‌.

این مسؤول با اشاره به اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران وجود دارد، تصریح کرد: یک مورد ریزش سنگ در محدوده خطیرکوه محور سوادکوه بودیم که تردد به‌صورت تک‌لاین در این مسیر در حال جریان است و ماموران راهداری درحال بازگشایی مسیر هستند.

قدمی با  تأکید بر اینکه توصیه پلیس بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است، خاطرنشان کرد: درصورت ضرورت توصیه ما به رانندگان این است با احتیاط در محورهای کوهستانی مازندران تردد کنند.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، یادآور شد: فردا محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

 قدمی در پایان گفت: همچنین رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.