با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افزایش 45 درصدی بارش‌ها در مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: میزان بارندگی‌ها تا پایان فروردین ماه امسال نسبت به میانگین، 45 درصد افزایش یافت که یک رکورد محسوب می‌شود.

منتشر شده

در

از روزهای پایانی فروردین ماه امسال شاهد بارش‌های در آسمان مازندران بودیم که براساس اخطاریه هواشناسی از عصر روز دوشنبه شاهد تشدید بارش‌ها بودیم.

از دقایقی قبل شاهد تشدید بارش‌ها در مرکز استان مازندران هستیم البته بارش‌های سیل‌آسا طی سال‌های اخیر پدیده عجیبی نیست و دلیل آن بحث تغییرات اقلیمی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تا فردا صبح شاهد تداوم بارش‌ها در آسمان مازندران هستیم.

سیدمحمدرضا رضوی با اشاره به اینکه بارش‌ها به سمت محدوده شرقی مازندران گسترش می‌یابد، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از صبح فردا تا چهارشنبه هفته آینده پدیده بارشی خاصی نداریم و طی این مدت در ارتفاعات غرب استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با اعلام اینکه میزان بارندگی‌ها تا پایان فروردین ماه امسال نسبت به میانگین 45 درصد افزایش یافت که یک رکورد محسوب می‌شود، تصریح کرد: در هر سال آبی میزان بارش حدود 650 میلی‌متر بوده ولی امسال باوجود اینکه پنج ماه از سال آبی باقی مانده میزان بارش از از این آمار گذشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.